13.1.2 V prípade, ak zakúpená Služba obsahuje vady je Klient povinný uplatniť
nároky z vád (reklamáciu) bez zbytočného odkladu po tom, čo zistí dôvody na
uplatnenie reklamácie, teda ("F 042+%"#,),-;#).014%-43
('(%-4+),"##";%+2*)'-H0 ),/4"H+%;4 ")4"2+=%", inak
právo na reklamáciu zaniká. Pokiaľ sa vada týka ceny Služby, teda najmä ak
Služba nebola poskytnutá za cenu podľa cenníka alebo bola cena Služby
nesprávne zaúčtovaná, je Klient oprávnený uplatniť vadu do 30 dní od
poskytnutia Služby. Nároky z vád Služieb (reklamáciu) môže Klient uplatniť
osobne v čase prevádzkových hodín recepcie na recepcii IMPULSE GYM alebo
emailom na adrese info@impulsegym.sk alebo písomnou reklamáciou formou
poštovej zásielky na adresu IMPULSE GYM, s.r.o., so sídlom Športová 29, 071 01
Michalovce. Dodatočne zistené vady nebudú akceptované.
D8 )2
13.2.1 Vlastnosti Tovaru a jeho cena a ďalšie informácie, týkajúce sa Tovaru,
podľa čl.10a Zákona o ochrane spotrebiteľa sú sprístupnené na balení Tovaru
alebo na predajnom automate.
13.2.2 V prípade, že zakúpený Tovar má vady, môže si jeho Klient uplatniť
zodpovednosť Prevádzkovateľa za vady Tovaru (reklamovať Tovar). Reklamáciu
chuti, zloženia, poškodenia tovaru alebo nekompletného tovaru alebo iných
vnútornou prehliadkou zistených parametrov tovaru musí Klient uplatniť ihneď po
ich zistení, a to najneskôr v pracovný deň nasledujúci po zakúpení Tovaru v
predajnom automate, inak jeho nárok zaniká.
13.2.3 Nároky z vád Tovaru (reklamáciu) môže Klient uplatniť osobne v čase
prevádzkových hodín recepcie na recepcii IMPULSE GYM alebo emailom na
adrese info@impulsegym.sk alebo písomnou reklamáciou formou poštovej
zásielky na adresu IMPULSE GYM, s.r.o., Športová 29, 071 01 Michalovce.
13.2.4Záruka za akosť zakúpeného Tovaru je poskytnutá v nasledovnej dĺžke
OHH*32-:%3(#)YP<
v prípade potravín do dátumu minimálnej trvanlivosti alebo do doby, do
ktorej má byť tovar spotrebovaný, pokiaľ sú zo strany kupujúceho
dodržané podmienky pre ich skladovanie a potravina nebola otvorená, s
výnimkou prípadu, kedy to bolo nevyhnutné pre zistenie vady;
Výnimkou sú tie potraviny, u ktorých sa uvádzanie minimálnej trvanlivosti
nevyžaduje právnymi predpismi, ako je káva, čaj, čerstvé ovocie a zelenina
a ovocné šťavy – u týchto výrobkov je Klient oprávnený uplatniť svoje
práva z vád najneskôr do 24 hodín po zakúpení, pokiaľ Prevádzkovateľ
alebo platný právny predpis nestanoví výslovne inak. Toto ustanovenie sa
použije obdobne pri veciach, na ktorých je vyznačená krátka doba
trvanlivosti, alebo pri veciach podliehajúcich rýchlemu pokazeniu, na
ktorých je vyznačená doba, do ktorej je možné vec použiť;
pri ostatných výrobkoch (nepotravinárskeho druhu) po dobu 24 mesiacov,
ktorá začína bežať od okamihu prevzatia tovaru Klientom;
v prípade, že zmluva, záručný list, reklama, či obal tovaru určujú rozdielne
dĺžky záručnej doby, platí doba z nich najdlhšia.
13.2.5 Klient má právo uplatniť svoje právo vyplývajúce zo záruky za akosť
Tovaru len na Tovar, ktorý má vady a bol preukázateľne zakúpený v