13.1.1 Prevádzkovateľ zodpovedá za kvalitu poskytovaných služieb a za vady služieb v zmysle platných
právnych predpisov, najmä § 622 a 623 zákona č. 40/1964 Zb. Občiansky zákonník v znení neskorších
predpisov (ďalej ako „OZ“) v spojení s príslušnými ustanoveniami zákona č. 250/2007 Z. z. o ochrane
spotrebiteľa a o zmene zákona Slovenskej národnej rady č. 372/1990 Zb. o priestupkoch v znení
neskorších predpisov a ostatných všeobecne záväzných právnych predpisov (ďalej ako „Zákon o
ochrane spotrebiteľa“).
13.1.2 V prípade, ak zakúpená Služba obsahuje vady je Klient povinný uplatniť nároky z vád (reklamáciu)
bez zbytočného odkladu po tom, čo zistí dôvody na uplatnenie reklamácie, teda v deň v ktorom nebola
služba poskytnutá v dohodnutom alebo bežnom rozsahu, kvalite, množstve a termíne, inak právo na
reklamáciu zaniká. Pokiaľ sa vada týka ceny Služby, teda najmä ak Služba nebola poskytnutá za cenu
podľa cenníka alebo bola cena Služby nesprávne zaúčtovaná, je Klient oprávnený uplatniť vadu do 30
dní od poskytnutia Služby. Nároky z vád Služieb (reklamáciu) môže Klient uplatniť osobne v čase
prevádzkových hodín recepcie na recepcii IMPULSE GYM alebo emailom na adrese
info@impulsegym.sk alebo písomnou reklamáciou formou poštovej zásielky na adresu IMPULSE GYM,
s.r.o., so sídlom Športová 29, 071 01 Michalovce. Dodatočne zistené vady nebudú akceptované.
13.2 Tovar
13.2.1 Vlastnosti Tovaru a jeho cena a ďalšie informácie, týkajúce sa Tovaru, podľa čl.10a Zákona o
ochrane spotrebiteľa sú sprístupnené na balení Tovaru alebo na predajnom automate.
13.2.2 V prípade, že zakúpený Tovar má vady, môže si jeho Klient uplatniť zodpovednosť
Prevádzkovateľa za vady Tovaru (reklamovať Tovar). Reklamáciu chuti, zloženia, poškodenia tovaru
alebo nekompletného tovaru alebo iných vnútornou prehliadkou zistených parametrov tovaru musí
Klient uplatniť ihneď po ich zistení, a to najneskôr v pracovný deň nasledujúci po zakúpení Tovaru
v predajnom automate, inak jeho nárok zaniká.
13.2.3 Nároky z vád Tovaru (reklamáciu) môže Klient uplatniť osobne v čase prevádzkových hodín
recepcie na recepcii IMPULSE GYM alebo emailom na adrese info@impulsegym.sk alebo písomnou
reklamáciou formou poštovej zásielky na adresu IMPULSE GYM, s.r.o., Športová 29, 071 01 Michalovce.
13.2.4 Záruka za akosť zakúpeného Tovaru je poskytnutá v nasledovnej dĺžke (,,záručná doba“):
v prípade potravín do dátumu minimálnej trvanlivosti alebo do doby, do ktorej má byť tovar
spotrebovaný, pokiaľ sú zo strany kupujúceho dodržané podmienky pre ich skladovanie a
potravina nebola otvorená, s výnimkou prípadu, kedy to bolo nevyhnutné pre zistenie vady;
Výnimkou sú tie potraviny, u ktorých sa uvádzanie minimálnej trvanlivosti nevyžaduje
právnymi predpismi, ako je káva, čaj, čerstvé ovocie a zelenina a ovocné šťavy – u týchto
výrobkov je Klient oprávnený uplatniť svoje práva z vád najneskôr do 24 hodín po zakúpení,
pokiaľ Prevádzkovateľ alebo platný právny predpis nestanoví výslovne inak. Toto ustanovenie
sa použije obdobne pri veciach, na ktorých je vyznačená krátka doba trvanlivosti, alebo pri
veciach podliehajúcich rýchlemu pokazeniu, na ktorých je vyznačená doba, do ktorej je možné
vec použiť;
pri ostatných výrobkoch (nepotravinárskeho druhu) po dobu 24 mesiacov, ktorá začína bežať
od okamihu prevzatia tovaru Klientom;
v prípade, že zmluva, záručný list, reklama, či obal tovaru určujú rozdielne dĺžky záručnej doby,
platí doba z nich najdlhšia.
13.2.5 Klient má právo uplatniť svoje právo vyplývajúce zo záruky za akosť Tovaru len na Tovar, ktorý
má vady a bol preukázateľne zakúpený v Priestoroch. Za vadu Tovaru nemožno považovať takú zmenu