1/2024
VŠEOBECNÉ OBCHODNÉ A ZMLUVNÉ PODMIENKY FITNESS CENTRA IMPULSE
GYM MICHALOVCE
1. Čo sú všeobecné obchodné a zmluvné podmienky
1.1 Tieto Všeobecné obchodné a zmluvné podmienky (ďalej ako VOP“) upravujú podmienky
poskytovania služieb a predaja tovarov vo fitness centre IMPULSE GYM na adrese Športová 29, 071 01
Michalovce, ktoré prevádzkuje spoločnosť IMPULSE GYM, s.r.o., so sídlom Športová 29, 071 01
Michalovce, IČO: 46 167 765, zapísaná v obchodnom registri Okresného súdu Košice I, Odd. Sro, Vl. č.
27641/V (ďalej ako „Prevádzkovateľ“).
1.2 Pri registrácii do elektronického prístupového systému a/alebo pri objednaní služieb
IMPULSE GYM, najneskôr však súhlasom so začatím poskytovania služieb, uzatvára Klient s
Prevádzkovateľom zmluvu o poskytovaní služieb fitness centra IMPULSE GYM (ďalej ako
zmluva“), ktorá sa riadi týmito VOP a tie sa stávajú neoddeliteľnou súčasťou zmluvy medzi
Klientom a Prevádzkovateľom.
1.3 Prevádzkovateľ si vyhradzuje aktualizovať, zmeniť alebo nahradiť akúkoľvek časť týchto VOP a
to kedykoľvek, zmeny oznámi na svojej webovej stránke www.impulsegym.sk. Aktualizované
znenie VOP je k dispozícii aj na recepcii IMPULSE GYM. Je v záujme Klienta pravidelne kontrolovať
webovú stránku Prevádzkovateľa, pretože poskytovanie Služieb a predaj Tovarov Prevádzkovateľom
sa vždy riadi VOP aktuálnymi v čase poskytnutia Služby alebo predaja Tovaru.
1.4 Okrem týchto VOP upravujú podmienky poskytovania služieb fitnescentrom IMPULSE GYM tiež
prevádzkový poriadok, ktorý schválil Regionálny úrad verejného zdravotníctva, Michalovce a ktorý
je zverejnený v priestoroch IMPULSE GYM a na webstránke www.impulsegym.sk. Podmienky
spracúvania osobných údajov Prevádzkovateľom upravujú tiež Podmienky ochrany osobných údajov
IMPULSE GYM, ktoré sú zverejnené v priestoroch centra a na webstránke www.impulsegym.sk.
2. Definované pojmy
2.1 Pre účely týchto VOP majú nižšie uvedené pojmy nasledovný význam:
Prevádzkovateľ je spoločnosť IMPULSE GYM, s.r.o., so sídlom Športo29, 071 01 Michalovce,
IČO: 46 167 765, zapísaná v obchodnom registri Okresného súdu Košice I, Odd. Sro, Vl. č.
27641/V. Kedykoľvek sa v týchto VOP uvádza „my“, nám“ alebo „naše“, referuje to k osobe
Prevádzkovateľa;
Klient je fyzická osoba alebo právnická osoba, ktorá má záujem využívať, alebo využíva služby
IMPULSE GYM alebo nakupuje Tovar v priestoroch IMPULSE GYM;
IMPULSE GYM je prevádzka Prevádzkovateľa, fitness centrum IMPULSE GYM na adrese
Športová 29, 071 01 Michalovce;
Priestory znamená priestory IMPULSE GYM, v ktorých poskytuje služby fitness centra, na
adrese Športo 29, 071 01 Michalovce, teda priestory využívané prevádzkovateľom v
súvislosti s prevádzkou športovo-relaxačného centra;
Cenník je aktuálny prehľad cien za Služby; cenník je zverejnený na webovej stránke
www.impulsegym.sk/cennik , je prílohou týchto VOP a je k nahliadnutiu aj na recepcii IMPULSE
GYM;
Elektronický registračný a rezervačný systém alebo tiež ERR Systém je systém údajov
informácií a technologických zariadení Prevádzkovateľa, prostredníctvom ktorého si môžu
Klienti rezervovať služby IMPULSE GYM, platiť za ne, získať prístupové QR kódy na vstupy do
priestorov IMPULSE GYM a prostredníctvom ktorého Prevádzkovateľ riadi, kontroluje a eviduje
vstupy do IMPULSE GYM a využívanie Služieb;
Prevádzková doba je prevádzková doba IMPULSE GYM, ktorou je čas pondelok – piatok 5.00
hod. - 20:00 hod; sobota – nedeľa 6.00 – 20.00 hod
Služby sú služby poskytované fitnescentrom IMPULSE GYM podľa čl. 3 týchto VOP, ktorými sú
najmä (1) služba fitnescentra ako priestoru na individuálne športovanie a (2) vedené skupinové
tréningy podľa rozvrhu IMPULS GYM. Služba vedených skupinových tréningov je dostupná len
po predošlej registrácii v Elektronickom registračnom a rezervačnom systéme a rezervácii
termínu vopred za podmienok týchto VOP;
Tovar je doplnkový tovar, ktorý si môže Klient kúpiť v Priestoroch IMPULSE GYM, a to najmä
teplé a studené nápoje a výživové doplnky;
Kredit je časovo limitované predplatné na služby Prevádzkovateľa, ktoré Klient registrovaný v
ERR Systéme uhradí vopred Prevádzkovateľovi prostredníctvom platobnej brány na webovej
stránke Prevádzkovateľ, platobného kiosku alebo predajného automatu v Priestoroch, a s
využitím tohto predplatného (Kreditu) môže Klient po dobu platnosti Kreditu rezervovať
Služby a platiť za Tovary a Služby Prevádzkovateľa.
3. Obsah a rozsah Služieb
3.1 Vstup a využitie priestorov IMPULSE GYM na individuálne cvičenie:
3.1.1 Základná služba poskytovaná IMPULSE GYM je časovo obmedzený vstup pre jedného Klienta
do Priestorov IMPULSE GYM za účelom individuálneho cvičenia a športovania (ďalej ako „vstup“). Táto
služba umožňuje Klientovi, aby použil na individuálne cvičenie v súlade s podmienkami bežného
užívania a týmito VOP priestory IMPULSE GYM s výnimkou priestorov podľa bodu 3.1.2 a priestory
šatne a hygienických zariadení, a to po určený čas, podľa týchto VOP.
3.1.2 Klient berie na vedomie, že vzhľadom na skupino cvičenia alebo skupinovú prípravu
športovcov, môžu byť niektoré miestnosti IMPULSE GYM uzavreté pre individuálne cvičenie po určitý
čas aj bez predchádzajúceho upozornenia a Klient nemá nárok na zľavu alebo vrátenie kreditu v
takom prípade z dôvodu, že nemôže takúto časť Priestorov pri vstupe využiť.
3.1.3 Vstup do Priestorov nezahŕňa služby trénera ani využitie vyhradených strojov v Priestoroch.
Vyhradené stroje také stroje, ktoré možno využívať iba pod dohľadom trénera a nie určené na
individuálne športovanie. Takéto stroje viditeľne označené nápisom POUŽÍVANIE IBA POD
DOHĽADOM TRÉNERA alebo obdobným nápisom s rovnakým zmyslom. Použitie iných prístrojov je
súčasťou vstupu, avšak Klient je povinný rešpektovať pokyny na ich obsluhu, používanie a pokyny
personálu IMPILSE GYM a všetky použité stroje uvie do pôvodného stavu a dezinfikovať, použité
náradie a pomôcky dezinfikovať a odložiť na vyhradené miesto.
3.1.4 Doba trvania jedného vstupu je najviac 180 minút, ktoré začínajú plynúť momentom
vstupu Klienta do Budovy cez prístupový systém Prevádzkovateľa. Pokiaľ Klient zotrvá v Priestoroch
MPULSE GYM dlhšie ako 180 minút od prvého vstupu, bude mu pri odchode z Priestorov zaúčtovaný
ďalší vstup, ktorý je Klient povinný uhradiť, alebo bude odrátaný z jeho predplateného Kreditu. V
prípade, že Klient zotrvá v Priestoroch kratšie, nemá nárok na žiadnu kompenzáciu za nevyčerpaný čas
vstupu.
3.1.5 Vstup je Prevádzkovateľ oprávnený kedykoľvek ukončiť a požiadať Klienta o opustenie
Priestorov v prípade, že Klient porušil svoje povinnosti podľa týchto VOP alebo nedodržal ipokyny
Prevádzkovateľa, kto slúžia na ochranu zdravia a bezpečnosti Klientov v Priestoroch alebo na
predchádzanie škodám, pričom v takom prípade Klient nemá nárok na žiadnu kompenzáciu za
nevyčerpanú časť Služieb alebo nevyčerpaný časový limit jednorazového vstupu.
3.1.6 Cenu za vstup je možné uhradiť ako cenu jednorazového vstupu s použitím automatu v
Priestoroch alebo bude odrátaná z Kreditu Klienta za podmienok týchto VOP. V prípade zakúpenia
časovej permanentky, táto oprávňuje Klienta na neobmedzený počet vstupov v rámci jedného obdobia,
najviac však jeden krát denne, počas doby jej platnosti a počas prevádzkového času Prevádzkovateľa.
3.2 Skupinový tréning
3.2.1 Skupinový tréning je skupinové cvičenie, ktoré sa koná v Priestoroch v čase podľa rozvrhu,
zverejneného na stránke Prevádzkovateľa www.impulsegym.sk. Účasť na skupinovom cvičení je
možná iba pre Klientov registrovaných v ERR Systéme www.impulsegym.sk po včasnej rezervácii
termínu cvičenia za cenu podľa cenníka a uhrádza sa z predplatného vo forme Kreditu.
3.2.2 V cene skupinového tréningu je zahrnutý vstup do Priestorov IMPULSE GYM v trvaní 30 minút
pred začiatkom cvičenia na prezlečenie pred cvičením, čas cvičenia a 30 minút po skončení na
prezlečenie a hygienu po skončení cvičenia a samotné skupinové cvičenie pod vedením
interného/externého trénera IMPULSE GYM.
Klient berie na vedomie, že pokiaľ Klient zotrvá v Priestoroch IMPULSE GYM dlhšie ako 30 minút po
skončení cvičenia alebo príde skôr ako 30 minút pred jeho začiatkom, môže mu Prevádzkovateľ
účtovať čas strávený v Priestoroch mimo vyhradeného času ako jednorazový vstup, ktorý je Klient
povinný uhradiť pred opustením Priestorov alebo bude odrátaný z jeho predplateného Kreditu.
3.2.3 Prevádzkovateľ si vyhradzuje právo zmeniť rozvrh skupinových cvičení, a to najmä v prípade
práceneschopnosti inštruktora/ov alebo obmedzenia prevádzky IMPULSE GYM, a to bez nároku Klienta
na akúkoľvek finančnú či inú náhradu za zrušenú lekciu, pokiaľ IMPULSE GYM umožní absolvovať lekciu
v náhradnom termíne.
3.2.4 Počet Klientov na skupinovom cvičení je limitovaný, v ERR Systéme je uvedený maximálny
počet Klientov na jednom cvičení (lekcii). Registračný systém neumožní prihlásenie sa viac osôb, než je
maximálny počet Klientov alebo môže umožniť prihlásenie sa náhradníkov, za podmienok uvedených
nižšie.
3.2.5 Čas rezervácie: Rezervovať konkrétne skupinové cvičenie (lekciu) je možné od momentu, kedy
je zverejnené v rozvrhu. Rezerváciu vykoná Klient online, najneskôr však 2 hodiny pred začiatkom lekcie.
Cena skupinovej hodiny sa odpočíta z predplateného Kreditu na služby pri rezervácii vo výške podľa
aktuálneho cenníka. Rezervácia skupinového cvičenia je možná iba ak Klient predplatené služby a
jeho Kredit je minimálne vo výške ceny skupinového cvičenia.
3.2.6 V prípade, že najneskôr 2 hodiny pred začiatkom lekcie nie sú prihlásení aspoň 3 Klienti, lekcia
sa ruší bez náhrady a cena lekcie sa vráti na Kredit prihlásených účastníkov.
3.2.7 Storno a storno poplatky: Klient môže svoju rezerváciu skupinového cvičenia prostredníctvom
ERR Systému zrušiť. Zrušenie rezervácie (storno) je bez poplatku, ak je urobené najneskôr 12 hodín
pred začiatkom lekcie. V prípade, že Klient zruší rezerváciu neskôr, najneskôr však 6 hodín pred lekciou,
účtuje sa mu storno poplatok vo výške 50% ceny lekcie, a ak zruší účasť neskôr alebo sa na lekciu
nedostaví, účtuje sa mu storno poplatok vo výške vstupného na rezervovanú lekciu.
Prehľad storno poplatky:
STORNO POPLATKY
zrušenie rezervácie
po
č
e
t
hod
í
n
o
d
z
a
č
a
t
t
n
i
n
gu
*
c
en
a
0
6
1
0
0
%
6 – 12 50%
12 – 24 0%
3.2.8 Náhradník: Ak si chce Klient rezervovať lekciu ale je naplnený maximálny počet Klientov,
môže si ju rezervovať ako náhradník. Rezervácia v pozícii náhradníka znamená, že v prípade, ak
iný prihlásený Klient zruší účasť, automaticky je na lekciu prihlásený náhradník, a to v poradí, v akom
sa náhradníci prihlasovali a IMPULSE GYM zašle náhradníkovi informáciu SMS-kou o tom, že je na lekciu
prihlásený. Upozornenie zašle IMPULSE GYM najneskôr 2 hodiny pred časom konania skupinového
cvičenia. Cena skupinového cvičenia (lekcie) sa odpočíta z kreditu náhradníka automaticky pri
uvoľnení miesta. V prípade, že sa náhradník na lekciu nedostaví alebo svoju účasť zruší po tom, ako
postúpil na uvoľnené miesto, môže mu Prevádzkovateľ účtovať storno poplatok vo výške ceny 100%
ceny za rezervovanú lekciu podľa cenníka.
4. Registrácia Klienta v ERR Systéme a podmienky registrácie, odstúpenie od zmluvy
a jej skončenie
4.1 Pre využívanie niektorých Služieb a výhodnejšie ceny Služieb je potrebné, aby sa Klient vopred
registroval v ERR Systéme IMPULSE GYM osobne počas pracovných dní, v čase od 8.00 do 16.00hod.
Registrácia je bezplatná. Pri registrácii Klient schváli tieto VOP a oboznámi sa aj s podmienkami
spracúvania osobných údajov.
4.2 Klienti, ktorí v čase vydania týchto VOP registrovaní v predchádzajúcom klientskom
systéme Prevádzkovateľa budú pri prvom vstupe do Priestorov po platnosti týchto VOP vyzvaní, aby
potvrdili aktuálnosť svojich údajov, oboznámili sa s VOP a inými podmienkami poskytovania služieb a
bude im vydaný čipový náramok.
4.3 Registrácia Klienta je povinná na rezerváciu miesta na skupinovom cvičení. Pre iné Služby je
registrácia odporúčaná a zohľadnená v cene Služby.
4.4 Registračný formulár obsahuje nasledovné povinné údaje : meno a priezvisko Klienta, ulica,
číslo domu, mesto a PSČ jeho trvalého pobytu/kontaktnej adresy, telefónne číslo, emailovú adresu
Klienta a heslo do zákazníckeho účtu v ERR Systéme. V registračnom formulári tiež Klient potvrdí, že
viac ako 16 rokov a svoj súhlas s týmito VOP a oboznámenie sa s podmienkami spracúvania
osobných údajov.
4.5 Po vyplnení registračného formuláru sa Klientovi vytvorí registrovaný zákaznícky profil a je pre
neho pridelený čipový náramok.
4.6 Kedykoľvek po vytvorení profilu je Klient oprávnený prostredníctvom platobnej brány,
platobného kiosku alebo automatu v Priestoroch zaplatiť predplatné za Služby v minimálnom
rozsahu jednorazového vstupu pri použití predplatného (Kreditu), (teda v čase vydania týchto VOP je
to najmenej 5,00 EUR). Až po zaplatení predplatného je možné prvé rezervovanie Služieb.
4.7 Čipový náramok resp. QR kód pridelený Klientovi pri registrácii ho identifikuje ako konkrétneho
registrovaného Klienta IMPULSE GYM pri vstupe a výstupe z jeho priestorov a pri objednávaní Služieb
a platení za Služby v Priestoroch.
4.8 Na zákazníckom účte v ERR Systéme Klient prístup k informáciám o svojom predplatnom
služieb výške Kreditu, platnosti Kreditu, ktorý je časovo obmedzený podľa týchto VOP, prehľad o
jeho využití. Prostredníctvom ERR Systému Prevádzkovateľ IMPULSE GYM doručuje aj elektronické
faktúry za uhradené predplatné Služieb. Registráciou Klient súhlasí s tým, že faktúry za uhradené
predplatné Služieb a Tovarov mu budú zasielané v elektronickej forme.
4.9 Stav svojho Kreditu môže Klient zistiť prípadne doplniť aj použitím čipového náramku resp. QR
kódu v automate v Priestoroch.
4.10 Registrácia Klienta mladšieho ako 16 rokov: Registrácia prostredníctvom webového rozhrania
je dostupná iba pre Klientov, ktorí majú najmenej 16 rokov a to s ohľadom na čl. 8 ods. 1 všeobecného
nariadenia o ochrane osobných údajov. Zároveň sa má za to, že až vek 16 rokov je dostatočným na to,
aby Klient sám uzavrel zmluvu riadiacu sa týmito VOP s Prevádzkovateľom v súlade s § 9 Občianskeho
zákonníka. V mene a za Klienta mladšieho ako 16 rokov uzatvára zmluvu s Prevádzkovateľom a
registruje ho do RSS Systému jeho zákonný zástupca. Registrácia Klienta mladšieho ako 16 rokov sa
realizuje osobne, za prítomnosti zákonného zástupcu, potvrdením uzavretia zmluvy v písomnej forme
na recepcii IMPULSE GYM v časoch dostupnosti služieb recepcie a platia pre ňu rovnako tieto VOP.
4.11 Právo na odstúpenie od zmluvy uzavretej na diaľku v lehote 14 d: Pokiaľ sa Klient registruje
prostredníctvom webovej stránky, schváli tieto VOP na webovom rozhraní a uhradí predplatné za
Služby prostredníctvom webovej platobnej brány, bez prítomnosti v Priestoroch, má právo od tejto
zmluvy odstúpiť v zmysle § 7 zákona 102/2014 Z.z. o ochrane spotrebiteľa pri predaji tovaru alebo
poskytovaní služieb na základe zmluvy uzavretej na diaľku alebo zmluvy uzavretej mimo prevádzkových
priestorov predávajúceho a o zmene a doplnení niektorých zákonov a to v lehote 14 dní od uzavretia
zmluvy (registrácie v systéme). Ak si však Klient kedykoľvek počas tejto lehoty rezervuje niektorú
Službu prostredníctvom ERR Systému, potom rezerváciou Služby dáva výslovný súhlas s poskytnutím
služby a je týmto riadne poučený o tom, že vyjadrením tohto súhlasu stráca právo na odstúpenie od
zmluvy po úplnom poskytnutí služby, a ak došlo k úplnému poskytnutiu služby. Právo na odstúpenie
od zmluvy sa nevzťahuje na prípady, kedy je registrácia v ERR Systéme a/alebo platba predplatného
za Služby vykonaná v Priestoroch Prevádzkovateľa prostredníctvom platobného kiosku alebo
automatu.
4.12 Postup pri odstúpení od zmluvy: Odstúpenie od zmluvy je Klient povinný doručiť
Prevádzkovateľovi do uplynutia lehoty a to spravidla na formulári, ktorý je prílohou č. 2 týchto VOP.
Formulár je možné doruč poštou, elektronicky na emailovú adresu Prevádzkovateľa
info@impulsegym.sk alebo osobne v Priestoroch. Lehota je zachovaná, ak je v jej posledný deň
odstúpenie podané na prepravu (odoslané). Prevádzkovateľ do 15 pracovných dní od doručenia
odstúpenia od zmluvy zruší elektronické zákaznícke Konto klienta a vráti uhradený Kredit na jeho
bankový účet uvedený v odstúpení od zmluvy. Vrátenie predplatného Služieb (Kreditu) v hotovosti nie
je možné.
4.13 Skončenie zmluvy, zrušenie registrácie a vrátenie kreditu: Zrušenie registrácie a zrušenie
zákazníckeho konta je možné na základe žiadosti Klienta doručenej poštou na adresu Prevádzkovateľa
alebo emailom na adresu info@impulsegym.sk výpovede Klienta alebo Prevádzkovateľa za podmienok
Občianskeho zákonníka. Pri doručenej žiadosti je Prevádzkovateľ oprávnený kontaktovať Klienta
telefonicky a overiť jeho totožnosť, následne žiadosť schváli. Schválením žiadosti Klienta o zrušenie
registrácie Prevádzkovateľom je zmluva medzi Klientom a Prevádzkovateľom skončená dohodou a
zákaznícke konto Klienta bude zrušené. Prevádzkovat Klientovi do 5 pracovných dní od zrušenia
konta vráti nevyčerpaný platný Kredit (teda Kredit, pre ktorý neuplynula doba platnosti) po odpočítaní
manipulačného poplatku vo výške jednorazového vstupu na krytie nákladov administratívy
zrušenia konta a prevodu prostriedkov na účet Klienta. Kredit bude vrátený bezhotovostným
prevodom na účet Klienta v Slovenskej republike uvedený v žiadosti o zrušenie registrácie, vrátenie
Kreditu v hotovosti nie je možné. Táto zmluva sa tiež automaticky skončí a zákaznícke konto Klienta
bude zrušené v prípade, ak ani do 24 mesiacov od skočenia platnosti posledného uhradeného Kreditu
si Klient nezaplatí žiadne ďalšie predplatné na Kredit ani neobjedná žiadne Služby ani počas tejto lehoty
nedoručí Prevádzkovateľovi žiadosť o predĺženie platnosti zákazníckeho konta.
5. Platenie za Služby
5.1 Jednorazový vstup bez registrácie platenie prostredníctvom automatu: Vstup do priestorov
IMPULSE GYM je možný iba s platným čipovým náramkom resp. vstupným QR kódom alebo za
podmienky zaplatenia ceny jednorazového vstupu pred odchodom z Priestorov. Každý zaplatený
jednorazový vstup oprávňuje Klienta, aby využil slbu fitnescentra IMPULSE GYM na individuálne
športovanie a tréning podľa bodu 3.1 VOP. Platba za jednorazový vstup sa realizuje tak, že si Klient v
automate v Priestoroch, ktorý prijíma mince, bankovky v stanovenej hodnote a zakúpi jednorazový QR
kód, ktorý použije na opustenie priestorov.
5.2 Platenie s registráciou v ERR Systéme. Predplatné na Služby (Kredit) a permanentka.
Rezervácia skupinového tréningu a účasť na ňom alebo kúpa permanentky možné iba pre Klienta
registrovaného v ERR Systéme, ktorého uhradené predplatné služieb (Kredit) postačuje na úhradu ceny
vybranej Služby podľa aktuálneho cenníka Prevádzkovateľa. Registrovaný Klient platí za Služby tým
spôsobom, že po prihlásení do zákazníckeho konta buď prostredníctvom platobnej brány na webovej
stránke, alebo v Priestoroch IMPULSE GYM využitím platobného kiosku alebo platobného automatu a
s použitím svojho QR kódu zaplatí určitú sumu ako časovo obmedzené predplatné na Služby, a to
pri prvej úhrade najmenej 5,00 EUR (ďalej toto predplatné za služby ako „Kredit“). Tento Kredit sa
eviduje na jeho zákazníckom konte v ERR Systéme a tento Kredit môže Klient využívať na platenie za
Služby, Tovary a za permanentky. Cena objednaného skupinového tréningu sa odráta Klientovi z
predplateného kreditu pri objednaní a prípadne sa mu vráti (čiastočne alebo úplne) za podmienok
ustanovení o STORNE podľa týchto VOP opätovným pripísaním na jeho kredit. Pokiaľ nejde o
vopred rezervované Služby, pre ktoré sa platba z kreditu odráta pri rezervácii, odráta sa Klientovi
platba za Službu z kreditu pri vstupe do Priestorov alebo najneskôr pri opustení Priestorov (Služby
podliehajúce časovému limitu). Platenie za jednotlivé vstupy podľa bodu 3.1 VOP sa odráta z Kreditu
Klienta automaticky pri odchode z Priestorov podľa dĺžky trvania vstupu. Platenie za Tovary
prostredníctvom Kreditu je možné v tovarovom automate v Priestoroch. Stav Kreditu je možné zistiť
po prihlásení do systému na webstránke, v platobnom kiosku alebo v automate v Priestoroch. Všetkými
týmito spôsobmi je tiež možné zvýšenie Kreditu (zaplatenie ďalšieho predplatného na Služby), v
automate v hotovosti a inak prostredníctvom bezhotovostných prostriedkov v kiosku alebo na stránke
www.impulsegym.sk.
5.3 Čas platnosti Kreditu: Predplatné za Služby (Kredit) môže Klient využna úhradu cien Služieb
a Tovaru počas časovo obmedzeného obdobia 12 mesiacov od jeho pripísania na zákaznícke konto
Klienta táto doba sa ďalej označuje ako doba platnosti Kreditu. Doba platnosti Kreditu sa automaticky
predlžuje o ďalších 12 mesiacov v momente, keď je Kredit zvýšený o ďalšiu platbu Klienta vo výške
najmenej 5 EUR. Uhradené predplatné na Služby (Kredit) je Klient povinný využiť na rezervovanie a
platenie Služieb alebo Tovarov počas jeho platnosti, teda počas 12 mesiacov od zaplatenia, inak sa jeho
platnosť skončí. Ak nie je predplatné za Služby (Kredit) využité počas doby platnosti Kreditu ani nie je
táto doba predĺžená ako je uvedené vyššie, platnosť predplatného za Služby (Kreditu) skončí. Kredit,
ktoré platnosť skončila nemožno využiť po časovom limite platnosti na úhradu Služieb ani Tovarov.
Nevyčerpaný Kredit, ktorého platnosť sa skončila, prevádzkovateľ Klientovi nevracia a uplynutím doby
platnosti Kreditu zanikne prípadný nárok Klienta na vrátanie nevyčerpaného kreditu Klientovi.
Prevádzkovateľ môže Klienta upozornpred skončením platnosti Kreditu na poslednú možnosť jeho
vyčerpania. V odôvodnených prípadoch je na žiadosť Klienta, ktorá však musí byť Prevádzkovateľovi
doručená pred skončením platnosti Kreditu, Prevádzkovateľ oprávnený (nie však povinný) platnosť
predplatného na Služby (Kreditu) predĺžiť.
5.4 Typy a platnosť permanentiek Registrovaným Klientom Prevádzkovateľ umožňuje
prostredníctvom ERR Systému kúpu časových permanentiek, ktoré sa vzťahujú výhradne na službu
bežného vstupu. Zakúpená permanentka oprávňuje Klienta na neobmedzený počet vstupov podľa
bodu 3.1 týchto VOP počas doby jej platnosti. Permanentka sa nevzťahuje na služby skupinového
tréningu nemožno ju použiť na využitie takýchto služieb ani na platenie za Tovar. Permanentka je
neprenosná a platí výhradne pre jedného registrovaného Klienta.
TYPY PERMANENTIEK A CENNÍK
Typ Doba platnosti Cena
Mesačná permanentka(30 dní)
36 EUR
Vstupová 10 vstupov
90 dní od zakúpenia
s použitím Kreditu
35€
Vstupová 20 vstupov
90 dní od zakúpenia
s použitím Kreditu
70€
Jednora
zový vstup pre
registrovaných
1 rok od zakúpenia s použitím
Kreditu
5€
Jednorazový vstup pre
neregistrovaných
7,-€
5.5 Tovar a platenie za Tovar
Tovar sa v priestoroch IMPULSE GYM kupuje a predáva hradne prostredníctvom predajného
automatu. Podrobné inštrukcie na nákup Tovaru zverejnené priamo na automate, rovnako ako ceny
Tovaru. Zaplatenie ceny za Tovar je možné s použitím mincí, bankoviek vo vyznačenej hodnote ako aj
započítaním na predplatený kredit registrovaného Klienta v ERR Systéme. Kúpa Tovaru neoprávňuje
kupujúceho na poskytovanie žiadnych Služieb ani zotrvanie v Priestoroch IMPULSE GYM. Žiadna Služba
nezahŕňa ako svoju súčasť poskytnutie Tovaru Klientovi.
5.6 Neprenosnosť čipového náramku resp. QR kódu a permanentky: Pridelený Klientský čipový
náramok resp. QR d slúži na identifikáciu Klienta a spája sa vždy s konkrétnym registrovaným
Klientom. Jeho využitie inými osobami nie je dovolené a Klient nie je oprávnený umožniť použitie
Klientskeho čipového náramku resp. QR kódu ani permanentky inou osobou. Prevádzkovateľ je
oprávnený odoprieť poskytnutie Služby osobe, ktorá použila Klientsky čipový náramok resp. QR kód,
ktorý jej nepatrí. V prípade, že Klientsky čipový náramok QR kód Klienta, ktorý má časovú permanentku
podľa bodu 5.4 využíva iosoba ako registrovaný Klient je Prevádzkovateľ oprávnený požadovať a
Klient je povinný zaplatiť zmluvnú pokutu za neoprávnené prenesenie čipovej karty resp. QR Kódu, a
to vo výške dvojnásobku nezľavneného jednorazového vstupu za každý vstup, kedy čipový náramok
resp. QR kód použila iná osoba ako Klient. Túto zmluvnú pokutu je Prevádzkovateľ oprávnený započítať
na predplatený Kredit Klienta a v prípade, že ten nepostačuje na úhradu, žiadať dodatočnú úhradu
Klientom, ktorú je Klient povinný uhradiť do 5 dní od výzvy Prevádzkovateľa. Stratu alebo možné
zneužitie čipového náramku resp. QR Kódu je Klient povinný bezodkladne hlásiť Prevádzkovateľovi,
ktorý čipový náramok, resp. QR Kód zneplatní a vydá Klientovi nový čipový náramok resp. QR kód.
6. Vstupy do Priestorov, ich opustenie a prístupový systém
6.1 Súčasťou ERR Systému je aj prístupový systém, v ktorom riadené vstupy do Priestorov
IMPULSE GYM. Vstup do priestorov IMPULSE GYM a výstup z nich je kontrolovaný prostredníctvom
elektronických zariadení s evidenciou času vstupu/odchodu a povolený s použitím čipového náramku
resp. QR kódu. Pri priestore vstupu je tiež umiestnená kamera kamerového systému Prevádzkovateľa
a informácie o podmienkach vstupu.
6.2 Vstupné dvere do priestorov IMPULSE GYM sa otvoria pri naskenovaní čipového náramku resp.
QR kódu návštevníka a rovnaký čipový náramok resp. QR kód použije návštevník aj na otvorenie dverí
pri opustení priestorov. Prístupový systém zaznamenáva čas vstupu a opustenia priestorov. Pokiaľ
tento čas presiahne určený časový limit pre využívanú Službu, započíta sa Klientovi ďalší vstup
(prípadne ďalšie vstupy), a to podľa celkového času stráveného vo IMPULSE GYM.
6.3 Pridelený čipový náramok resp. QR kód pre prístupový systém je Klient povinný chrániť pred
stratou, kopírovaním alebo zneužitím. Jeden čipový náramok resp. QR kód oprávňuje na vstup do
IMPULSE GYM iba jednu osobu. V prípade, že jeden čipový náramok resp. QR kód použije viacero
osôb (okrem výnimiek výslovne uvedených v týchto VOP) je registrovaný držiteľ čipového náramku
resp. QR kódu povinný uhradiť zmluvnú pokutu vo výške dvojnásobku jednorazového vstupu za
každú osobu, ktorá vstúpila do priestorov na jeho čipový náramok resp. QR kód, alebo ich s použitím
jeho čipového náramku resp. QR kódu opustila. Výnimkou je iba návšteva IMPULSE GYM za účelom
prvej registrácie, sprevádzanie dieťaťa (do 16 rokov) na skupinový alebo športový tréning a
nevyhnutné sprevádzanie osoby so zdravotným alebo iným postihnutím.
6.4 Pokiaľ návštevník priestorov IMPULSE GYM nemá vstupný čipový náramok resp. QR kód, ale
chce využiť služby IMPULSE GYM, môže pre vstup do priestorov použiť elektronického vrátnika
a kontaktovať personál v Prevádzkovom čase recepcie. V takom prípade je informovaný o tom a pri
vstupe súhlasí s tým, že sa oboznámil s týmito VOP a zaväzuje sa uhradiť cenu jednorazového vstupu
alebo sa registrovať v ERR Systéme a vložiť minimálny kredit podľa bodu 4.2 VOP. Registrácia priamo v
prevádzke IMPULSE GYM je možná v Prevádzkovom čase recepcie podľa bodu 7 VOP.
7. Služby externých trénerov
7.1 V budove, v ktorej sú Priestory IMPULSE GYM, môžu poskytovať služby aj iní podnikatelia
fyzické a právnické osoby, najmä športový lekár, masér a fyzioterapeut. Priamo v Priestoroch IMPULSE
GYM oprávnení poskytovať svoje služby niektorí externí tréneri fitness, tréneri iných športov a
výživoví poradcovia. Klient berie na vedomie, že s nimkou služieb interného trénera, služby
externých trénerov a iných osôb v budove nie poskytované Prevádzkovateľom, neriadia sa týmito
VOP a Prevádzkovateľ za ich poskytovanie nezodpovedá. Prevádzkovateľ upozorňuje Klientov, aby sa
vopred oboznámili s podmienkami takýchto služieb, ich cenou a zodpovednosťou
Prevádzkovateľov týchto služieb. Prevádzkovateľ nerieši reklamácie ani sťažnosti Klientov na
poskytovanie služieb inými podnikateľmi a to ani oprávnenými trénermi.
7.2 Oprávnení tréneri: V Priestoroch IMPULSE GYM poskytujú svoje služby externí kondiční a
športoví tréneri. Oprávnení tréneri na poskytovanie služieb v priestoroch IMPULSE GYM takí tréneri,
ktorí majú zmluvy o využívaní priestorov s Prevádzkovateľom alebo jeho zmluvným partnerom, a iba
takíto oprávnení tréneri sú oprávnení využívať pri cvičení s Klientom aj vyhradené stroje a zariadenia.
Klient nie je povinný pri individuálnom cvičení využívať služby oprávnených trénerov, môže trénovať
individuálne alebo s inou osobou, v takom prípade však berie na vedomie, že každá vstupujúca osoba
musí uhradiť cenu vstupu do IMPULSE GYM a že bez dohľadu oprávneného trénera nemôže využívať
vyhradené stroje a zariadenia, ktorých použitie nie je súčasťou služby vstupu do IMPULSE GYM.
8. Prevádzkový čas IMPULSE GYM
8.1 Využitie Služieb a nákup Tovarov v IMPULSE GYM je možné iba počas Prevádzkového času
IMPULSE GYM, kto je
Pondelok – piatok 5:00 – 20:00
Sobota – nedeľa: 6:00 – 20:00
Služba skupinového cvičenia je dostupná iba po predchádzajúcej rezervácii účasti v ERR Systéme.
8.2 Pracovníci recepcie, prostredníctvom ktorých je možné riešiť aj registrácie prípadne
reklamácie sú prítomní v Priestoroch v Prevádzkovom čase recepcie, ktorý je
Pondelok – piatok 5:00 – 12.00 a od 14:00 – 20:00
Sobota a nedeľa od 14:00 – 20:00
Plánované obmedzenia prevádzky: Prevádzkovateľ právo prerušiť alebo obmedziť poskytovanie
služieb IMPULSE GYM na nevyhnutnú dobu z prevádzkových dôvodov napr. pri nevyhnutných opravách
a údržbe, v takom prípade najmenej 24 hodín vopred oznámi Klientom prostredníctvom webovej
stránky obmedzenie prevádzky. Rezervované Služby budú poskytnuté v takom prípade v náhradných
termínoch.
8.4 Neplánované obmedzenia prevádzky: Prevádzkovateľ je oprávnený kedykoľvek na potrebný
čas prerušiť, pozastaviť alebo obmedziť prevádzku IMPULSE GYM z dôvodov, kedy je jeho prevádzka
neplánovane ohrozená alebo obmedzená vonkajšími faktormi (napr. z dôvodu prírodnej katastrofy,
iných prípadov vyššej moci, odstávky vody, kúrenia alebo elektriny) alebo predpismi, nariadeniami a
opatreniami vlády alebo orgánov verejnej správy alebo inými okolnosťami nezávislými od vôle
Prevádzkovateľa, ktoré Prevádzkovateľ nemohol rozumne predpokladať ani ich odvrátiť. V takom
prípade nevzniká Klientovi nárok na kompenzáciu za Služby, ktoré sa začali poskytovať a nemohli byť
dokončené ani za presunutie termínov objednaných Služieb.
9. Bezpečnosť a zdravotný stav Klienta
9.1 Klient zodpovedá sám za svoj zdravotný stav a berie na vedomie, že Prevádzkovateľ
nevyhodnocuje vhodnosť individuálneho alebo skupinového cvičenia s ohľadom na jeho zdravotstav.
Pred každým cvičením je Klient povinný zvážiť svoj aktuálny zdravotný stav a tomu prispôsobiť druh
cvičenia, intenzitu, záťaž a dĺžku cvičenia.
9.2 Ak má Klient zdravotné obmedzenia alebo pochybnosti o svojom zdravotnom stave
mal by pred cvičením prekonzultovať svoj stav so svojím lekárom a rešpektovať jeho
odporúčania;
mal by lektorovi skupinového cvičenia uviesť obmedzenia a výhrady pred začatím skupinového
cvičenia a to pred každou hodinou osobitne, pretože tieto informácie Prevádzkovateľ ani
lektori nezaznamenávajú ani nespracúvajú z dôvodu minimalizácie spracúvaných osobných
údajov, obzvlášť údajov o zdraví Klientov;
mal by sledovať svoj zdravotný stav počas cvičenia a cvičenie prerušiť alebo ukončiť, ak začne
cítiť bolesť alebo zdravotné ťažkosti.
9.3 Prevádzkovateľ je oprávnený neposkytnúť Službu alebo ukončiť poskytovanie Služby Klientovi,
ktorého zdravotný stav sa javí ako rizikový a u ktorého by poskytovanie Služby mohlo ohroziť jeho
zdravie alebo zdravie iných Klientov a to bez náhrady poplatku za Službu, ak Službu začal poskytovať.
10. Základné podmienky správania vo IMPULSE GYM
10.1 Podrobné podmienky správania sa v prevádzke IMPULSE GYM určuje prevádzkový poriadok a
tieto VOP obsahujú výber najdôležitejších z nich, bez obmedzenia prevádzkového poriadku. V prípade
rozporu medzi tými VOP a prevádzkovým poriadkom, má prednosť prevádzkový poriadok.
10.2 Základné povinnosti Klienta: Každý Klient je povinný:
dodržiavať prevádzkový poriadok a tieto VOP;
zachovávať čistotu a hygienu v Priestoroch, v prípade zistenia akéhokoľvek hygienického
nedostatku informovať pracovníka IMPULSE GYM;
dodržiavať všetky protiepidemiologické opatrenia vzťahujúce sa na prevádzku IMPULSE
GYM;
neodkladne informovať pracovníka IMPULSE GYM v prípade náhleho zhoršenia zdravotného
stavu, prípadne spozorovania zdravotných ťažkostí u inej osoby;
šetrne zaobchádzať so zariadením a strojmi v IMPULSE GYM a nepoškodzovať Priestory a
majetok Prevádzkovateľa alebo tretích osôb v Priestoroch;
po ukončení individuálneho alebo skupinového cvičenia uložiť použité náradie na miesto na to
určené, nevynášať náradie z priestorov na to určených v centre, ani z centra);
vydezinfikovať používané náradie a zariadenia bezodkladne po použití dezinfekčným
prostriedkom na to určeným;
nerušiť ostatných pri cvičení nevhodným alebo zapáchajúcim oblečením, hlučným správaním,
je slušný a ohľaduplný voči ostatným cvičiacim. Pokiaľ nebude táto zásada dodržaná,
návštevník bude po slovnom upozornení vykázaný z priestoru fitness centra bez nároku na
vrátenie vstupného.
10.3 Zákazy: V Priestoroch IMPULSE GYM je zakázané
fajčiť;
fotografovať alebo zhotovovať videozáznam priestorov a osôb v IMPULSE GYM;
robiť hluk alebo svojím správaním inak obmedzovať pohodlie ostatných Klientov;
znečisťovať alebo ničiť Priestory, stroje a vybavenie;
konzumovať potraviny alebo nápoje (okrem vody), okrem vyhradeného priestoru pri vstupe;
zasahovať do technického vybavenia, zariadení a strojov;
vnášať nebezpečné alebo horľavé látky, zariadenia alebo zbrane;
porušovať bezpečnostné a protiepidemiologické pokyny a pravidlá prevádzkovateľa.
Osobám, ktoré porušujú tieto zákazy je Prevádzkovateľ oprávnený nepovoliť vstup do IMPULSE GYM
alebo ich požiadať o okamžiopustenie jeho Priestorov, pričom nie je za rezervované alebo uhradené
Služby povinný poskytnúť žiadnu náhradu ani vrátiť cenu Služieb.
10.4 Zákaz vstupu: Do priestorov IMPULSE GYM majú zakázaný vstup
osoby pod vplyvom alkoholu alebo iných psychotropných, omamných, alebo toxických látok;
osoby so zvieratami, alebo zvieratá,
osoby v silne znečistenom alebo inak nevhodnom odeve,
agresívne a nebezpečne sa správajúce osoby, ktoré môžu ohrozovať okolie;
osoby, ktoré môžu prenášať nákazliochorenia, boli v styku s takouto osobou alebo majú
povinnosť izolácie, karantény alebo povinnosť podstúpenia testu na nákazliochorenie po
návrate z rizikovej oblasti alebo po styku s rizikovou osobu, a to až do obdržania osvedčenia o
negatívnom výsledku testu na prenosné alebo nákazlivé ochorenie.
Osoby, ktoré porušili tento zákaz vstupu je Prevádzkovateľ oprávnený požiadať o opustenie jeho
Priestorov, pričom nie je za rezervované alebo uhradené Služby povinný poskytnúť žiadnu náhradu ani
vrátiť cenu Služieb.
10.5 Oblečenie: Klient je povinný na cvičenie využívať vhodné a primerané športové oblečenie a
čistú obuv s bielou podrážkou alebo kaučukovou podrážkou bez farieb, vhodnú na cvičenie v interiéri,
na zariadeniach je klient povinný používať uterák, znečistené časti cvičebných strojov potom je povinný
dezinfikovať dostupnou dezinfekciou a utrieť papierovou utierkou.
10.6 Z bezpečnostných dôvodov majú osoby, ktoré sa nemôžu samostatne pohybovať alebo
obliekať, či vyzliekať bez pomoci inej osoby, ako aj osoby s fyzickým alebo iným postihnutím, u
ktorých nie je možné predpokladať, že zvládnu cvičenie bez pomoci inej osoby povolené cvičenie v
IMPULSE GYM v sprievode inej osoby, ktorá je na spomenuté úkony spôsobilá. Žiadame Klienta, ktorý
potrebuje pri cvičení takúto asistenciu a vstupuje preto s inou osobou, aby o tom vopred informoval
recepciu Prevádzkovateľa alebo poslal Prevádzkovateľovi emailové upovedomenie na adresu
info@impulsegym.sk, aby Prevádzkovateľ zabezpečil možnosť využitie čipového náramku resp. QR
kódu Klienta aj sprevádzajúcej osobe.
10.7 Náhrada škody: Osoby, ktoré v Priestoroch IMPULSE GYM spôsobia škodu Prevádzkovateľovi,
vlastníkovi strojov, inému Klientovi alebo tretej osobe sú povinné túto škodu nahradiť a to do 3 dní od
výzvy na úhradu a vyčíslenia škody. V prípade, ak je škoda spôsobená Prevádzkovateľovi registrovaným
Klientom je Prevádzkovateľ oprávnený svoj nárok na náhradu škody započítať na jeho nevyčerpané
predplatné za Služby (Kredit).
11. Protiepidemiologické opatrenia
11.1 Klient je povinný v Priestoroch dodržiavať všetky protiepidemiologické opatrenia určené
Prevádzkovateľom alebo orgánmi na ochranu zdravia za účelom predchádzania nákazlivým chorobám
a obmedzeniu ich šírenia, vrátane napríklad používania ochranných pomôcok, rúška, rukavíc,
dezinfekcie, dodržiavania minimálnych odstupov a pod.
11.2 Klienti zodpovedajú Prevádzkovateľovi za škodu, ktorú mu spôsobia nedodržaním takýchto
opatrení a obmedzení, vrátane zodpovednosti za škodu a ušlý zisk z dôvodu núteného uzavretia alebo
obmedzenia prevádzky IMPULSE GYM alebo nákladov dezinfekcie priestorov IMPULSE GYM.
11.3 Klienti, ktorým bolo po návšteve IMPULSE GYM diagnostikované nákazlivé alebo prenosné
ochorenie, pričom je možné, že toto ochorenie mali v čase návštevy IMPULSE GYM Y povinní
bezodkladne po zistení ochorenia kontaktovať Prevádzkovateľa na t. č. 0907 415 213 alebo e-
mailom: info@impulsegym.sk a oboznámiť ho s touto skutočnosťou, aby mohli byť vykonané príslušné
protiepidemiologické opatrenia a opatrenia na zamedzenie šírenia chorôb.
12. Ďalšie zmluvné podmienky
12.1 Sezónne promo akcie, zľavy, ročné členské: Platia len počas obdobia, ktoré je definované na
webovej stránke. Pri ich nevyužití nie je možná kompenzácia, vrátenie poplatku, či dodatočné
uplatnenie. Akcia týkajúca sa nového registrovaného Klienta sa dá využiť iba jeden krát. Ročné členské
je definované ako členstvo v klube Impulsegym, ktoré registrovaným užívateľom prináša rôzne výhody,
ako napr. zľavu na permanentkách, zľavu na tovary v automate a iné výhody, definované
prevádzkovateľom.
12.2 Copyright a duševné vlastníctvo: Ak nie je uvedené inak, Prevádzkovateľ vlastní etky
autorské práva k textom, logám, fotografiám a ďalším predmetom duševného vlastníctva
umiestneným v jeho Priestoroch, na webových stránkach alebo na sociálnych sieťach. Všetky
registrované ochranné známky alebo neregistrované označenia alebo vyobrazenia použité na týchto
stránkach sú majetkom príslušných vlastníkov a použité iba s príslušnou licenciou. Žiadna osoba nie je
oprávnená kopírovať, pozmeňovať, ukladať, šír alebo inak používať predmety duševného
vlastníctva Prevádzkovateľa s výnimkou ich prehliadania pre svoje osobné a nekomerčné použitie.
12.3 Fotografovanie a natáčanie v Priestoroch: Prevádzkovateľ môže pre vedecké, študijné alebo
propagačné účely vyhotovovať audiovizuálne záznamy, fotografie alebo zvukové záznamy z tréningov
a poskytovania Služieb v Priestoroch. V takom prípade Klientov vopred upozorní a Klient, ktorý s
vyhotovením záznamu nesúhlasí bude mať miesto určené tak, aby na zázname nebol alebo, pokiaľ to
nie je možné a pokiaľ o to Klient požiada priamo na mieste a bezodkladne, môže mu byť umožnené
poskytnutie Služby v náhradnom termíne. Klienti berú na vedomie, že Prevádzkovateľ môže takéto
fotografie a záznamy zverejňovať na svojej webovej stránke, v marketingových dokumentoch alebo na
sociálnych sieťach, a to aj na propagačné alebo marketingové účely. Klienti nemajú právo bez súhlasu
Prevádzkovateľa vyhotovovať v jeho Priestoroch žiadne audiovizuálne alebo zvukové záznamy ani
fotografovať.
13. Reklamačný poriadok
13.1 Služby:
13.1.1 Prevádzkovateľ zodpovedá za kvalitu poskytovaných služieb a za vady služieb v zmysle platných
právnych predpisov, najmä § 622 a 623 zákona č. 40/1964 Zb. Občiansky zákonník v znení neskorších
predpisov (ďalej ako OZ“) v spojení s príslušnými ustanoveniami zákona č. 250/2007 Z. z. o ochrane
spotrebiteľa a o zmene zákona Slovenskej národnej rady č. 372/1990 Zb. o priestupkoch v znení
neskorších predpisov a ostatných všeobecne záväzných právnych predpisov (ďalej ako Zákon o
ochrane spotrebiteľa“).
13.1.2 V prípade, ak zakúpená Služba obsahuje vady je Klient povinný uplatniť nároky z vád (reklamáciu)
bez zbytočného odkladu po tom, čo zistí dôvody na uplatnenie reklamácie, teda v deň v ktorom nebola
služba poskytnutá v dohodnutom alebo bežnom rozsahu, kvalite, množstve a termíne, inak právo na
reklamáciu zaniká. Pokiaľ sa vada týka ceny Služby, teda najmä ak Služba nebola poskytnutá za cenu
podľa cenníka alebo bola cena Služby nesprávne zaúčtovaná, je Klient oprávnený uplatniť vadu do 30
dní od poskytnutia Služby. Nároky z vád Služieb (reklamáciu) môže Klient uplatniť osobne v čase
prevádzkových hodín recepcie na recepcii IMPULSE GYM alebo emailom na adrese
info@impulsegym.sk alebo písomnou reklamáciou formou poštovej zásielky na adresu IMPULSE GYM,
s.r.o., so sídlom Športová 29, 071 01 Michalovce. Dodatočne zistené vady nebudú akceptované.
13.2 Tovar
13.2.1 Vlastnosti Tovaru a jeho cena a ďalšie informácie, týkajúce sa Tovaru, podľa čl.10a Zákona o
ochrane spotrebiteľa sú sprístupnené na balení Tovaru alebo na predajnom automate.
13.2.2 V prípade, že zakúpený Tovar vady, môže si jeho Klient uplatniť zodpovednosť
Prevádzkovateľa za vady Tovaru (reklamovať Tovar). Reklamáciu chuti, zloženia, poškodenia tovaru
alebo nekompletného tovaru alebo iných vnútornou prehliadkou zistených parametrov tovaru musí
Klient uplatniť ihneď po ich zistení, a to najneskôr v pracovný deň nasledujúci po zakúpení Tovaru
v predajnom automate, inak jeho nárok zaniká.
13.2.3 Nároky z vád Tovaru (reklamáciu) môže Klient uplatniť osobne v čase prevádzkových hodín
recepcie na recepcii IMPULSE GYM alebo emailom na adrese info@impulsegym.sk alebo písomnou
reklamáciou formou poštovej zásielky na adresu IMPULSE GYM, s.r.o., Športová 29, 071 01 Michalovce.
13.2.4 Záruka za akosť zakúpeného Tovaru je poskytnutá v nasledovnej dĺžke (,,záručná doba“):
v prípade potravín do dátumu minimálnej trvanlivosti alebo do doby, do ktorej byť tovar
spotrebovaný, pokiaľ zo strany kupujúceho dodržané podmienky pre ich skladovanie a
potravina nebola otvorená, s výnimkou prípadu, kedy to bolo nevyhnutné pre zistenie vady;
Výnimkou tie potraviny, u ktorých sa uvádzanie minimálnej trvanlivosti nevyžaduje
právnymi predpismi, ako je káva, čaj, čerstvé ovocie a zelenina a ovocné šťavy u týchto
výrobkov je Klient oprávnený uplatniť svoje práva z vád najneskôr do 24 hodín po zakúpení,
pokiaľ Prevádzkovateľ alebo platný právny predpis nestanoví výslovne inak. Toto ustanovenie
sa použije obdobne pri veciach, na ktorých je vyznačená krátka doba trvanlivosti, alebo pri
veciach podliehajúcich rýchlemu pokazeniu, na ktorých je vyznačená doba, do ktorej je možné
vec použiť;
pri ostatných výrobkoch (nepotravinárskeho druhu) po dobu 24 mesiacov, ktorá začína bežať
od okamihu prevzatia tovaru Klientom;
v prípade, že zmluva, záručný list, reklama, či obal tovaru určujú rozdielne dĺžky záručnej doby,
platí doba z nich najdlhšia.
13.2.5 Klient má právo uplatniť svoje právo vyplývajúce zo záruky za akosť Tovaru len na Tovar, ktorý
vady a bol preukázateľne zakúpený v Priestoroch. Za vadu Tovaru nemožno považovať takú zmenu
Tovaru, ktorá vznikla v priebehu záručnej doby v dôsledku jeho opotrebenia alebo nesprávneho
používania, skladovania či nesprávneho zásahu. Preukázať zakúpenie Tovaru v priestoroch je povinný
Klient a to predovšetkým v prípade, kedy uplatňuje nároky z vady za Tovar po uplynutí 72 hodín od
jeho zakúpenia, kedy už nie je dostupný ani kamerový záznam z Priestorov.
13.3 Údaje poskytované pri reklamácii:
13.3.1 Bez ohľadu na to, či sa reklamáciou uplatňujú nároky z vád Tovaru alebo Služby, je Klient
povinný pri reklamácii uviesť aspoň tieto údaje:
dátum uplatnenia reklamácie. V prípade, ak Klient uplatňuje práva zo zodpovednosti za vady
Tovaru je povinný vadný Tovar predložiť osobne v Priestoroch alebo ho odoslať do dla
Predávajúceho a vtedy je reklamácia uplatnená doručením Tovaru, čo v zázname o
reklamácii vyplní Prevádzkovateľ po tom, čo mu bude vadný Tovar doručený;
meno a priezvisko reklamujúceho Klienta, jeho kontaktná adresa, telefonický kontakt a
emailová adresa;
druh reklamovaného Tovaru alebo Služby;
dátum zakúpenia, cenu reklamovaného Tovaru alebo Služby a v prípade, že je cena vyúčtovaná
faktúrou číslo faktúry ako dokladu o zakúpení reklamovaného Tovaru alebo Služby;
dôvody reklamácie a popísané reklamované vady a nárok zo zodpovednosti za vady, ktorý
reklamujúci požaduje;
podpis reklamujúceho Klienta.
13.3.2 V prípade, ak reklamácia neobsahuje informácie uvedené vyššie a tieto informácie nedoplní
reklamujúci ani do 3 dní od výzvy Prevádzkovateľa na ich doplnenie, konanie o vybavení reklamácie sa
zastaví a reklamácia nebude riešená.
13.4 Riešenie reklamácie
13.4.1 Prevádzkovateľ po doručení reklamácie vyhotoví záznam o uplatnenej reklamácii, v ktorej
uvedie údaje podľa bodu 13.3.1 a pripojí potvrdenie o doručení reklamácie Prevádzkovateľovi.
13.4.2 Prevádzkovateľ rozhodne podľa možností o reklamácii ihneď, v zložitých prípadoch do 3
pracovných dní. V odôvodnených prípadoch, najmä ak sa vyžaduje zložité technické zhodnotenie stavu
výrobku alebo preverenie okolností poskytnutia Služby, najneskôr do 30 d odo dňa uplatnenia
reklamácie.
13.4.3 Nároky pri vadách Služieb: V prípade poskytnutia Služby s vadami je Klient oprávnený a)
požadovať odstránenie vád poskytnutím náhradnej Služby, poskytnutie chýbajúcej Služby alebo b)
požadovať odstránenie vád opravou Služby, ak vady opraviteľné, alebo c) požadovať primeranú
zľavu z ceny Služby alebo d) odstúpiť od zmluvy, ak Služba nebola vôbec poskytnutá.
13.4.4 Nároky pri vadách Tovaru:
Ak Tovar nemá vlastnosti stanovené v článku 13.2.1 tohto reklamačného poriadku, má Klient
právo najmä o bezplatné odstránenie vady bez zbytočného odkladu, pokiaľ to nie je vzhľadom
k povahe vady neprimerané. Klient môže požadovať aj dodanie novej veci bez vád, ale pokiaľ
sa vada týka iba časti veci, môže Klient požadovať len výmenu vadnej časti, a ak to nie je možné,
môže odstúpiť od kúpnej zmluvy;
Právo na dodanie novej veci, alebo výmenu jej účasti Klient i v prípade odstrániteľnej vady,
pokiaľ nemôže vec riadne užívať pre opakovaný výskyt vady po oprave alebo pre väčší počet
vád. V takom prípade Klient i právo od kúpnej zmluvy odstúpiť a bude mu za týchto
okolností vrátená kúpna cena Tovaru;
Ak Klient neodstúpi od kúpnej zmluvy alebo ak neuplatní právo na dodanie novej veci bez vád,
na výmenu jej časti alebo na opravu veci, môže od predávajúceho požadovať primeranú
zľavu. Klient má právo na primeranú zľavu aj v prípade, že mu Prevádzkovateľ nemôže dodať
novú vec bez vád, vymeniť jej súčasť alebo vec opraviť, ako aj v prípade, že Prevádzkovateľ
nezjedná nápravu v primeranej dobe, alebo že by zjednanie nápravy kupujúcemu spôsobilo
značné problémy;
Ak sa vybaví reklamácia tovaru poskytnutím zľavy, bude peňažný rozdiel medzi pôvodnou
čiastkou a čiastkou po zľave vo výške zľavy vyplatený kupujúcemu na mieste uplatnenia
reklamácie v hotovosti, pokiaľ sa s Prevádzkovateľom nedohodne inak;
Okamžitá výmena tovaru alebo jeho časti je podmienená aktuálnym stavom tovaru na sklade
či predávajúceho. Ak žiada Klient výmenu vadného tovaru za tovar bez vád alebo vrátenie
kúpnej ceny, musí predložiť reklamovaný tovar kompletný, so všetkým jeho príslušenstvom,
ktoré bolo obsahom pôvodného balenia tovaru;
Záruka sa nevzťahuje na opotrebovanie tovaru spôsobené jeho obvyklým užívaním, a na tovar
akokoľvek upravovaný Klientom alebo treťou stranou. Záruka sa tinevzťahuje na škody,
ktoré vznikli na tovare v dôsledku živelnej pohromy či poveternostných vplyvov, alebo inými
okolnosťami vylučujúcimi zodpovednosť Prevádzkovateľa.
Pri tovare predávanom za nižšiu cenu sa záruka nevzťahuje na vady, pre ktoré bola stanovená nižšia
cena, a pri použitých veciach na vady zodpovedajúce miere používania alebo opotrebenia, ktorú tovar
mal pri prevzatí Klientom.
13.4.5 Prevádzkovateľ po preskúmaní uplatnenej reklamácie rozhodne o spôsobe vybavenia
reklamácie v lehote podľa bodu 13.4.2. Klient je povinný pri vybavovaní reklamácie poskytnúť
Prevádzkovateľovi potrebnú súčinnosť vyžadovanú Prevádzkovateľom. V lehote na vybavenie
reklamácie zašle Prevádzkovateľ registrovanému Klientovi formou e-mailu alebo iným Klientom
prostredníctvom poštovej zásielky vyjadrenie k reklamácii a o spôsobe odstránenia vád reklamovane
služby.
13.4.6 Pokiaľ nie je konkrétne uvedené inak, riadi sa reklamačný poriadok príslušnými ustanoveniami
OZ a Zákona o ochrane spotrebiteľov.
13.4.7 V prípade, ak je Klient spotrebiteľom, teda je to fyzická osoba, ktorá pri uzatváraní a plnení
spotrebiteľskej zmluvy nekoná v rámci predmetu svojej podnikateľskej činnosti, zamestnania alebo
povolania a nie je spokojný so spôsobom ktorým Prevádzkovateľ vybavil jeho reklamáciu alebo sa
domnieva, že Prevádzkovateľ porušil jeho práva, má právo obrátiť sa na Prevádzkovateľa so žiadosťou
o nápravu. Ak Prevádzkovateľ na žiadosť Kupujúceho podľa predchádzajúcej vety odpovie zamietavo
alebo na takúto žiadosť neodpovie v lehote do 30 dní odo dňa jej odoslania Klientom, Klient má právo
podať návrh na začatie alternatívneho riešenia sporu podľa ustanovenia § 12 zákona č. 391/2015 Z.z.
o alternatívnom riešení spotrebiteľských sporov a o zmene a doplnení niektorých zákonov (ďalej len
ako Zákon o ASR“). Príslušným subjektom na alternatívne riešenie spotrebiteľských sporov s
Prevádzkovateľom je (i) Slovenská obchodná inšpekcia, ktorú je možné za uvedeným účelom
kontaktovať na adrese Inšpektorát SOI pre Košický kraj, Vrátna 3, P.O. BOX A-35, 040 65 Košice 1, alebo
elektronicky na ars@soi.sk alebo adr@soi.sk alebo (ii) i príslušná oprávnená právnická osoba
zapísaná v zozname subjektov alternatívneho riešenia sporov vedenom Ministerstvom hospodárska
Slovenskej republiky (zoznam oprávnených subjektov je dostupný na stránke
http://www.mhsr.sk/zoznam-subjektov-alternativneho-riesenia- spotrebiteľských -sporov/146987s),
pričom Klient právo voľby, na ktorý z uvedených subjektov alternatívneho riešenia sporov sa
obráti. Možnosť obrátiť sa na súd tým nie je dotknutá. Klient môže na podanie návrhu na alternatívne
riešenie svojho spotrebiteľského sporu použiť platformu pre riešenie sporov on- line, ktorá je dostupná
na webovej stránke http://ec.europa.eu/consumers/odr/.
13.4.8 Návrh Klienta na začatie alternatívneho riešenia sporu musí v zmysle § 12 odsek 3 Zákona o ARS
obsahovať:
meno a priezvisko spotrebiteľa, adresu na doručovanie, elektronickú adresu a telefonický
kontakt, ak ich má;
presné označenie Predávajúceho;
úplný a zrozumiteľný opis rozhodujúcich skutočností, označenie, čoho sa Klient ako spotrebiteľ
domáha;
dátum, kedy sa Klient ako spotrebiteľ obrátil na Predávajúceho so žiadosťou o nápravu a
informáciu, že pokus o vyriešenie sporu priamo s Prevádzkovateľom bol bezvýsledný,
vyhlásenie o tom, že vo veci nebol zaslaný rovnaký návrh inému subjektu alternatívneho
riešenia sporov, nerozhodol vo veci súd alebo rozhodcovský súd, vo veci nebola uzavretá
dohoda o mediácii ani nebolo vo veci ukončené alternatívne riešenie sporu spôsobom podľa §
20 ods. 1 písm. a) až e) Zákona o ARS.
13.4.9 Návrh možno podať v listinnej podobe, elektronickej podobe alebo ústne do zápisnice.
Na podanie návrhu môže Klient využiť formulár, ktorého vzor je Kupujúcemu k dispozícii na stiahnutie
na stránke Predávajúceho, ako aj webovom dle ministerstva (a každého subjektu alternatívneho
riešenia sporov. K návrhu Klient priloží doklady súvisiace s predmetom sporu, ktoré preukazujú
skutočnosti uvedené v návrhu.
13.4.10 Alternatívne riešenie sporov môže využiť len spotrebiteľ – fyzická osoba, ktorá pri uzatváraní
a plnení spotrebiteľskej zmluvy nekoná v rámci predmetu svojej podnikateľskej činnosti, zamestnania
alebo povolania. Alternatívne riešenie sporov sa týka len sporu medzi spotrebiteľom a
Prevádzkovateľom, vyplývajúceho zo spotrebiteľskej zmluvy alebo súvisiaceho so spotrebiteľskou
zmluvou. Alternatívne riešenie sporov sa netýka sporov, kde hodnota sporu neprevyšuje sumu 20 EUR.
Subjekt alternatívneho riešenia sporov môže od spotrebiteľa požadovať úhradu poplatku za začatie
alternatívneho riešenia sporu maximálne do výšky 5 EUR s DPH.
14. Osobné údaje
14.1 Osobné údaje Klientov a tretích osôb spracúva Prevádzkovateľ za podmienok, ktoré
uvedené v Informácii o spracúvaní osobných údajov IMPULSE GYM www.impulsegym.sk/osobneudaje
a s ktorými sa Klient oboznamuje pri registrácii. Kópia tejto informácie je k dispozícii aj na recepcii
IMPULSE GYM.
14.2 Klienti berú na vedomie, že Priestory IMPULSE GYM najmä priestory vstupu, platobný a
predajný automat, recepcia, chodby a spoločné priestorymonitorované kamerovým systémom na
účely (i) bezpečnosti zdravia a majetku Prevádzkovateľa, jeho Klientov a zamestnancov (ii)
uplatňovania, obhajovania a preukazovania právnych nárokov Prevádzkovateľa, podrobnosti o
kamerovom systéme sú v Informácii o spracúvaní osobných údajov.
14.3 Otázky Prevádzkovateľovi, týkajúce sa spracúvania osobných údajov, mu môžete adresovať na
adresu Športová 29, 071 01 Michalovce alebo v elektronickej podobe na e-mail adresu:
info@impulsegym.sk.
15. Orgány dohľadu
15.1 Dohľad nad dodržiavaním povinností zo strany Prevádzkovateľa pri poskytovaní služieb
športovo-relaxačného centra vykonáva Regionálny úrad verejného zdravotníctva v Michalovciach.
15.2 Dohľad nad dodržiavaním povinností zo strany Prevádzkovateľa vo veciach ochrany
spotrebiteľa vykonáva Slovenská obchodná inšpekcia (www.soi.sk).
15.3 Dohľad nad spracúvaním osobných údajov a plnením povinností prevádzkovateľa vykonáva
Úrad na ochranu osobných údajov (www.dataprotection.gov.sk/uoou/).
16. Záverečné ustanovenia
16.1 Tieto VOP sa riadia právnymi predpismi platnými v Slovenskej republike, predovšetkým
Občianskym zákonníkom, Obchodným zákonníkom a zákonom č. 250/2007 Z.z. o ochrane spotrebiteľa
v znení neskorších predpisov.
16.2 Prevádzkovateľ je oprávnený tieto VOP kedykoľvek meniť a/alebo dopĺňať, a to najmä z dôvodu
zmeny príslušných právnych predpisov alebo interných postupov centra.
16.3 Tieto VOP nadobúdajú platnosť a účinnosť dňa 1.1.2024.
V Michalovciach, dňa 31.12.2023
..................................... ....................................
Konateľ Konateľ
IMPULSE GYM s.r.o. IMPULSE GYM s.r.o.
Príloha 1
Cenník služieb
CENNÍK SLUŽIEB
V texte vyššie..
Príloha 2
Formulár na odstúpenie od zmluvy uzavretej na diaľku
Vec: Odstúpenie od zmluvy
Týmto spoločnosti IMPULSE GYME, s.r.o., so sídlom Športová 29, 071 01 Michalovce, IČO: 46 167 765,
zapísaná v obchodnom registri Okresného súdu Košice I, Odd. Sro, Vl. č. 27641/V
oznamujem
že odstupujem od zmluvy na poskytovanie služieb IMPULSE GYM uzavretej na diaľku
- Dátum registrácie:
- Meno a priezvisko spotrebiteľa:
- Adresa spotrebiteľa:
- Číslo účtu v banke v Slovenskej republike na účely vrátenia Kreditu:
Podpis spotrebiteľa/spotrebiteľov* (iba ak sa tento formulár podáva v listinnej podobe) ..........
- Dátum ..............