11/2020


  !"#"$%&#$'(%&)*+,- %&.(+/"%01
1.1 Tieto Všeobecné obchodné a zmluvné podmienky (ďalej ako “)
upravujú podmienky poskytovania služieb a predaja tovarov vo 'tness centre
IMPULSE GYM na adrese Športová 29, 071 01 Michalovce, ktoré prevádzkuje
spoločnosť IMPULSE GYM, s.r.o., so sídlom Športová 29, 071 01 Michalovce, IČO:
46 167 765, zapísaná v obchodnom registri Okresného súdu Košice I, Odd. Sro,
Vl. č. 27641/V (ďalej ako „2" 3(*0 )4"5“).
1.2 Pri registrácii do elektronického prístupového systému a/alebo pri
objednaní služieb IMPULSE GYM, najneskôr však súhlasom so začatím
poskytovania služieb, uzatvára Klient s Prevádzkovateľom zmluvu o
poskytovaní služieb 'tness centra IMPULSE GYM (ďalej ako *+,- )“),
ktorá sa riadi týmito VOP a tie sa stávajú neoddeliteľnou súčasťou zmluvy
medzi Klientom a Prevádzkovateľom.
1.3 Prevádzkovateľ si vyhradzuje aktualizovať, zmeniť alebo nahradiť
akúkoľvek časť týchto VOP a to kedykoľvek, zmeny oznámi na svojej
webovej stránke www.impulsegym.sk. Aktualizované znenie VOP je k dispozícii
aj na recepcii IMPULSE GYM. Je v záujme Klienta pravidelne kontrolovať webovú
stránku Prevádzkovateľa, pretože poskytovanie Služieb a predaj Tovarov
Prevádzkovateľom sa vždy riadi VOP aktuálnymi v čase poskytnutia Služby alebo
predaja Tovaru.
1.4 Okrem týchto VOP upravujú podmienky poskytovania služieb 'tnescentrom
IMPULSE GYM tiež .2" 3(*0 6 .2/)(0, ktorý schválil Regionálny úrad
verejného zdravotníctva, Michalovce a ktorý je zverejnený v priestoroch IMPULSE
GYM a na webstránke www.impulsegym.sk. Podmienky spracúvania osobných
údajov Prevádzkovateľom upravujú tiež (+/"%01 $'2)%1 #%6$'
()7  , ktoré zverejnené v priestoroch centra a na
webstránke www.impulsegym.sk.
8 "9% )%&.7+1
8 2" :",1 46$'4  +)7 %/;!/" - "("%& .7+1 %),"( %6
6*%)+<
2" 3(*0 )4"5 je spoločnosť IMPULSE GYM, s.r.o., so sídlom Športová
29, 071 01 Michalovce, IČO: 46 167 765, zapísaná v obchodnom registri
Okresného súdu Košice I, Odd. Sro, Vl. č. 27641/V. Kedykoľvek sa v týchto
VOP uvádza „my“, „nám“ alebo „naše“, referuje to k osobe
Prevádzkovateľa;
,/"%4 je fyzická osoba alebo právnická osoba, ktorá záujem využívať,
alebo využíva služby IMPULSE GYM alebo nakupuje Tovar v priestoroch
IMPULSE GYM;
 je prevádzka Prevádzkovateľa, 'tness centrum IMPULSE
GYM na adrese Športová 29, 071 01 Michalovce;
2/"421 znamená priestory IMPULSE GYM, v ktorých poskytuje služby
'tness centra, na adrese Športová 29, 071 01 Michalovce, teda priestory
využívané prevádzkovateľom v súvislosti s prevádzkou športovo-
relaxačného centra;
"%%=0 je aktuálny prehľad cien za Služby; cenník je zverejnený na
webovej stránke www.impulsegym.sk/cennik , je prílohou týchto VOP a je k
nahliadnutiu aj na recepcii IMPULSE GYM;
,"042%/$06 2">/42):%6 ) 2"*"2 ):%6 14&+ alebo tiež 
14&+ je systém údajov informácií a technologických zariadení
Prevádzkovateľa, prostredníctvom ktorého si môžu Klienti rezervovať
služby IMPULSE GYM, platiť za ne, získať prístupové QR kódy na vstupy do
priestorov IMPULSE GYM a prostredníctvom ktorého Prevádzkovateľ riadi,
kontroluje a eviduje vstupy do IMPULSE GYM a využívanie Služieb;
2" 3(*0 3 (#) je prevádzková doba IMPULSE GYM, ktorou je čas
.%(",0?%"("5)@AA'(B8<AA'(C
,-;#1 služby poskytované 'tnescentrom IMPULSE GYM podľa čl. 3
týchto VOP, ktorými najmä (1) služba 'tnescentra ako priestoru na
individuálne športovanie a (2) vedené skupinové tréningy podľa rozvrhu
IMPULS GYM. Služba vedených skupinových tréningov je dostupná len po
predošlej registrácii v Elektronickom registračnom a rezervačnom systéme
a rezervácii termínu vopred za podmienok týchto VOP;
 )2je doplnkový tovar, ktorý si môže Klient kúpiť v Priestoroch IMPULSE
GYM, a to najmä teplé a studené nápoje a výživové doplnky;
2"(/4 je časovo limitované predplatné na služby Prevádzkovateľa, ktoré
Klient registrovaný v ERR Systéme uhradí vopred Prevádzkovateľovi
prostredníctvom platobnej brány na webovej stránke Prevádzkovateľ,
platobného kiosku alebo predajného automatu v Priestoroch, a s využitím
tohto predplatného (Kreditu) môže Klient po dobu platnosti Kreditu
rezervovať Služby a platiť za Tovary a Služby Prevádzkovateľa.
D #)')2*)',-;/"#
D 4-.) 1-;/4/".2/"42 %)/%(/ /(-3,%"$ /:"%/"<
3.1.1 Základná služba poskytovaná IMPULSE GYM je časovo obmedzený vstup
pre jedného Klienta do Priestorov IMPULSE GYM za účelom individuálneho
cvičenia a športovania (ďalej ako „vstup“). Táto služba umožňuje Klientovi, aby
použil na individuálne cvičenie v súlade s podmienkami bežného užívania a
týmito VOP priestory IMPULSE GYM s výnimkou priestorov podľa bodu 3.1.2 a
priestory šatne a hygienických zariadení, a to po určený čas, podľa týchto VOP.
3.1.2 Klient berie na vedomie, že vzhľadom na skupinové cvičenia alebo
skupinovú prípravu športovcov, môžu byť niektoré miestnosti IMPULSE GYM
uzavreté pre individuálne cvičenie po určitý čas aj bez predchádzajúceho
upozornenia a Klient nemá nárok na zľavu alebo vrátenie kreditu v takom prípade
z dôvodu, že nemôže takúto časť Priestorov pri vstupe využiť.
3.1.3 Vstup do Priestorov %"*)'EF) ,-;#1 42&%"2) )%/ 1-;/4/"
1'2)("%6$'427 2/"42$'. Vyhradené stroje také stroje, ktoré
možno využívať iba pod dohľadom trénera a nie určené na individuálne
športovanie. Takéto stroje viditeľne označené nápisom POUŽÍVANIE IBA POD
DOHĽADOM TRÉNERA alebo obdobným nápisom s rovnakým zmyslom.
Použitie iných prístrojov je súčasťou vstupu, avšak Klient je povinný rešpektovať
pokyny na ich obsluhu, používanie a pokyny personálu IMPILSE GYM a všetky
použité stroje uviesť do pôvodného stavu a dezin'kovať, použité náradie
a pomôcky dezin'kovať a odložiť na vyhradené miesto.
3.1.4 Doba trvania jedného vstupu je %)7 /)$GA+/%4, ktoré začínajú
plynúť momentom vstupu Klienta do Budovy cez prístupový systém
Prevádzkovateľa. 0/)5,/"%4*42 3 2/"42$'(,'!/"
)0 GA +/%4 (.2 &' 4-.-H #-(" +- .2/ ($'(" * 2/"42
*):4 )%6 I),!= 4-.H 0426 7" ,/"%4 . /%%6 -'2)(/JH ),"# #-("
(234)%6 * 7"' .2"(.,)4"%&' 2"(/4-. V prípade, že Klient zotrvá v
Priestoroch kratšie, ne nárok na žiadnu kompenzáciu za nevyčerpaný čas
vstupu.
3.1.5 Vstup je Prevádzkovateľ oprávnený kedykoľvek ukončiť a požiadať Klienta
o opustenie Priestorov v prípade, že Klient porušil svoje povinnosti podľa týchto
VOP alebo nedodržal iné pokyny Prevádzkovateľa, ktoré slúžia na ochranu
zdravia a bezpečnosti Klientov v Priestoroch alebo na predchádzanie škodám,
pričom v takom prípade Klient nemá nárok na žiadnu kompenzáciu za
nevyčerpanú časť Služieb alebo nevyčerpaný časový limit jednorazového
vstupu.
3.1.6 Cenu za vstup je možné uhradiť ako cenu jednorazového vstupu s použitím
automatu v Priestoroch alebo bude odrátaná z Kreditu Klienta za podmienok
týchto VOP. V prípade zakúpenia časovej permanentky, táto oprávňuje Klienta na
neobmedzený počet vstupov v rámci jedného obdobia, najviac však jeden krát
denne, počas doby jej platnosti a počas prevádzkového času Prevádzkovateľa.
D8 0-./% 642&%/%>
3.2.1 Skupinový tréning je skupinové cvičenie, ktoré sa koná v Priestoroch v
čase podľa rozvrhu, zverejneného na stránke Prevádzkovateľa
www.impulsegym.sk. Účasť na skupinovom cvičení je možná iba pre Klientov
registrovaných v ERR Systéme www.impulsegym.sk po včasnej rezervácii termínu
cvičenia za cenu podľa cenníka a uhrádza sa z predplatného vo forme Kreditu.
3.2.2 V cene skupinového tréningu je zahrnutý vstup do Priestorov IMPULSE
GYM v trvaní 30 minút pred začiatkom cvičenia na prezlečenie pred cvičením, čas
cvičenia a 30 minút po skončení na prezlečenie a hygienu po skončení cvičenia a
samotné skupinové cvičenie pod vedením interného/externého trénera IMPULSE
GYM.
Klient berie na vedomie, že .0/)5,/"%4*42 3 2/"42$'
(,'!/")0DA+/%4.0%:"%=$ /:"%/)),"#.2=("0K2)0DA+/%4
.2"(7"'*):/)40+H+K;"+-2" 3(*0 )4"5:4 )J:)423 "%6
2/"42$'+/+ 1'2)("%&':)-)07"(%2)* 6 4-., ktorý je
Klient povinný uhradiť pred opustením Priestorov alebo bude odrátaný z jeho
predplateného Kreditu.
3.2.3 Prevádzkovateľ si vyhradzuje právo zmeniť rozvrh skupinových cvičení, a
to najmä v prípade práceneschopnosti inštruktora/ov alebo obmedzenia
prevádzky IMPULSE GYM, a to bez nároku Klienta na akúkoľvek 'nančnú či inú
náhradu za zrušenú lekciu, pokiaľ IMPULSE GYM umožní absolvovať lekciu v
náhradnom termíne.
3.2.4 :"4,/"%4 na skupinovom cvičení je limitovaný, v ERR Systéme je
uvedený maximálny počet Klientov na jednom cvičení (lekcii). Registračný
systém neumožní prihlásenie sa viac osôb, než je maximálny počet Klientov alebo
môže umožniť prihlásenie sa náhradníkov, za podmienok uvedených nižšie.
3.2.5 ) 2"*"2 3$/"< Rezervovať konkrétne skupinové cvičenie (lekciu) je
možné od momentu, kedy je zverejnené v rozvrhu. Rezerváciu vykoná Klient
online, najneskôr však 2 hodiny pred začiatkom lekcie. Cena skupinovej hodiny sa
odpočíta z predplateného Kreditu na služby pri rezervácii vo výške podľa
aktuálneho cenníka. Rezervácia skupinového cvičenia je možná iba ak Klient
predplatené služby a jeho Kredit je minimálne vo výške ceny skupinového
cvičenia.
3.2.6 V prípade, že najneskôr 2 hodiny pred začiatkom lekcie nie prihlásení
).FD,/"%4/, lekcia sa ruší bez náhrady a cena lekcie sa vráti na Kredit
prihlásených účastníkov.
3.2.7 42% ) 42% ..,)401: Klient môže svoju rezerváciu skupinového
cvičenia prostredníctvom ERR Systému zrušiť. Zrušenie rezervácie (storno) je bez
poplatku, ak je urobené najneskôr 12 hodín pred začiatkom lekcie. V prípade, že
Klient zruší rezerváciu neskôr, najneskôr však 6 hodín pred lekciou, účtuje sa mu
storno poplatok vo výške 50% ceny lekcie, a ak zruší účasť neskôr alebo sa na
lekciu nedostaví, účtuje sa mu storno poplatok vo výške vstupného na
rezervovanú lekciu.
2"'5)(42%..,)401<
STORNO POPLATKY
zrušenie rezervácie
počet hodín od začatia tréningu* cena
0 – 6 100%
6 – 12 50%
12 – 24 0%
3.2.8 3'2)(%=0< Ak si chce Klient rezervovať lekciu ale je naplnený
maximálny počet Klientov, môže si ju rezervovať ako %3'2)(%=0
Rezervácia v pozícii náhradníka znamená, že v prípade, ak iný prihlásený
Klient zruší účasť, automaticky je na lekciu prihlásený náhradník, a to v poradí, v
akom sa náhradníci prihlasovali a IMPULSE GYM zašle náhradníkovi informáciu
SMS-kou o tom, že je na lekciu prihlásený. Upozornenie zašle IMPULSE GYM
najneskôr 2 hodiny pred časom konania skupinového cvičenia. Cena skupinového
cvičenia (lekcie) sa odpočíta z kreditu náhradníka automaticky pri uvoľnení
miesta. V prípade, že sa náhradník na lekciu nedostaví alebo svoju účasť zruší po
tom, ako postúpil na uvoľnené miesto, môže mu Prevádzkovateľ účtovať storno
poplatok vo výške ceny 100% ceny za rezervovanú lekciu podľa cenníka.
L ">/423$/),/"%4) 14&+").(+/"%012">/423$/"H
(4."%/"(*+,- 1) 7"70%:"%/"
4.1 Pre využívanie niektorých Služieb a výhodnejšie ceny Služieb je potrebné,
aby sa Klient vopred registroval v ERR Systéme IMPULSE GYM osobne počas
pracovných dní, v čase od 8.00 do 16.00hod. Registrácia je bezplatná. Pri
registrácii Klient schváli tieto VOP a oboznámi sa aj s podmienkami spracúvania
osobných údajov.
4.2 Klienti, ktorí v čase vydania týchto VOP registrovaní v
predchádzajúcom klientskom systéme Prevádzkovateľa budú pri prvom vstupe
do Priestorov po platnosti týchto VOP vyzvaní, aby potvrdili aktuálnosť svojich
údajov, oboznámili sa s VOP a inými podmienkami poskytovania služieb a bude
im vydaný čipový náramok.
4.3 ">/423$/),/"%4)7". /%%3%)2"*"2 3$/-+/"4)%)0-./% +
$ /:"%=. Pre iné Služby je registrácia odporúčaná a zohľadnená v cene Služby.
4.4 ">/42):%6 M2+-,32 obsahuje nasledovné povinné údaje : meno a
priezvisko Klienta, ulica, číslo domu, mesto a PSČ jeho trvalého
pobytu/kontaktnej adresy, telefónne číslo, emailovú adresu Klienta a heslo do
zákazníckeho účtu v ERR Systéme. V registračnom formulári tiež Klient potvrdí,
že viac ako 16 rokov a svoj súhlas s týmito VOP a oboznámenie sa s
podmienkami spracúvania osobných údajov.
4.5 Po vyplnení registračného formuláru sa Klientovi vytvorí 2">/42 )%6
*30)*%=$01.29, a je pre neho pridelený čipový náramok.
4.6 Kedykoľvek po vytvorení pro'lu je Klient oprávnený prostredníctvom
platobnej brány, platobného kiosku alebo automatu v Priestoroch zaplatiť
predplatné za Služby v minimálnom rozsahu jednorazového vstupu pri použití
predplatného (Kreditu), (teda v čase vydania týchto VOP je to najmenej 5,00
EUR). Až po zaplatení predplatného je možné prvé rezervovanie Služieb.
4.7 Čipový náramok resp. QR kód pridelený Klientovi pri registrácii ho
identi'kuje ako konkrétneho registrovaného Klienta IMPULSE GYM pri vstupe a
výstupe z jeho priestorov a pri objednávaní Služieb a platení za Služby v
Priestoroch.
4.8 Na zákazníckom účte v ERR Systéme Klient prístup k informáciám o
svojom predplatnom služieb výške Kreditu, platnosti Kreditu, ktorý je časovo
obmedzený podľa týchto VOP, prehľad o jeho využití. Prostredníctvom ERR
Systému Prevádzkovateľ IMPULSE GYM doručuje aj elektronické faktúry za
uhradené predplatné Služieb. ">/423$/-,/"%4',)=46+H;"M)0421
*) -'2)("%& .2"(.,)4%& ,-;/"# )  )2 +- #-( *)/",)%&
","042%/$0"7M2+"
4.9 Stav svojho Kreditu môže Klient zistiť prípadne doplniť aj použitím čipového
náramku resp. QR kódu v automate v Priestoroch.
4.10 ">/423$/) ,/"%4) +,)(!/"' )0 N 20 : Registrácia
prostredníctvom webového rozhrania je dostupná iba pre Klientov, ktorí majú
%)7+"%"7N20 a to s ohľadom na čl. 8 ods. 1 všeobecného nariadenia o
ochrane osobných údajov. Zároveň sa za to, že vek 16 rokov je
dostatočným na to, aby Klient sám uzavrel zmluvu riadiacu sa týmito VOP s
Prevádzkovateľom v súlade s § 9 Občianskeho zákonníka. V mene a za Klienta
mladšieho ako 16 rokov uzatvára zmluvu s Prevádzkovateľom a registruje ho do
RSS Systému jeho zákonný zástupca. Registrácia Klienta mladšieho ako 16 rokov
sa realizuje osobne, za prítomnosti zákonného zástupcu, potvrdením uzavretia
zmluvy v písomnej forme na recepcii IMPULSE GYM v časoch dostupnosti služieb
recepcie a platia pre ňu rovnako tieto VOP.
4.11 23 %)(4."%/"(*+,- 1-*) 2"4"7%)(/)50- ,"'4"L
(%=: Pokiaľ sa Klient registruje prostredníctvom webovej stránky, schváli tieto
VOP na webovom rozhraní a uhradí predplatné za Služby prostredníctvom
webovej platobnej brány, bez prítomnosti v Priestoroch, má právo od tejto zmluvy
odstúpiť v zmysle § 7 zákona 102/2014 Z.z. o ochrane spotrebiteľa pri predaji
tovaru alebo poskytovaní služieb na základe zmluvy uzavretej na diaľku alebo
zmluvy uzavretej mimo prevádzkových priestorov predávajúceho a o zmene a
doplnení niektorých zákonov a to ,"'4" L (%= ( -*) 2"4/) *+,- 1
O2">/423$/" 14&+"P Ak si však Klient kedykoľvek počas tejto lehoty
rezervuje niektorú Službu prostredníctvom ERR Systému, potom 2"*"2 3$/-
,-;#1 (3 ) 6, %6 ',) .014%-4=+ ,-;#1 a je týmto riadne
poučený o tom, že vyjadrením tohto súhlasu stráca právo na odstúpenie od
zmluvy po úplnom poskytnutí služby, a ak došlo k úplnému poskytnutiu služby.
23  %) (4."%/" ( *+,- 1 ) %" *J)'-7" %) .2=.)(1H kedy je
registrácia v ERR Systéme a/alebo platba predplatného za Služby vykonaná v
Priestoroch Prevádzkovateľa prostredníctvom platobného kiosku alebo
automatu.
4.12 4-. .2/ (4."%= ( *+,- 1: Odstúpenie od zmluvy je Klient
povinný doručiť Prevádzkovateľovi do uplynutia lehoty a to spravidla na
formulári, ktorý je prílohou č. 2 týchto VOP. Formulár je možné doručiť poštou,
elektronicky na emailovú adresu Prevádzkovateľa info@impulsegym.sk alebo
osobne v Priestoroch. Lehota je zachovaná, ak je v jej posledný deň odstúpenie
podané na prepravu (odoslané). Prevádzkovateľ do 15 pracovných dní od
doručenia odstúpenia od zmluvy zruší elektronické zákaznícke Konto klienta a
vráti uhradený Kredit na jeho bankový účet uvedený v odstúpení od zmluvy.
Vrátenie predplatného Služieb (Kreditu) v hotovosti nie je možné.
4.13 0%:"%/" *+,- 1H *2-!"%/" 2">/423$/" ) 234"%/" 02"(/4-<
Zrušenie registrácie a zrušenie zákazníckeho konta je možné na základe žiadosti
Klienta doručenej poštou na adresu Prevádzkovateľa alebo emailom na adresu
info@impulsegym.sk výpovede Klienta alebo Prevádzkovateľa za podmienok
Občianskeho zákonníka. Pri doručenej žiadosti je Prevádzkovateľ oprávnený
kontaktovať Klienta telefonicky a overiť jeho totožnosť, následne žiadosť schváli.
Schválením žiadosti Klienta o zrušenie registrácie Prevádzkovateľom je zmluva
medzi Klientom a Prevádzkovateľom skončená dohodou a zákaznícke konto
Klienta bude zrušené. Prevádzkovateľ Klientovi do 5 pracovných dní od zrušenia
konta vráti nevyčerpaný platný Kredit (teda Kredit, pre ktorý neuplynula doba
platnosti) po odpočítaní manipulačného poplatku vo výške jednorazového
vstupu na krytie nákladov administratívy zrušenia konta a prevodu
prostriedkov na účet Klienta. Kredit bude vrátený bezhotovostným prevodom na
účet Klienta v Slovenskej republike uvedený v žiadosti o zrušenie registrácie,
234"%/"2"(/4- '4 4/%/"7"+;%&. Táto zmluva sa tiež automaticky
skončí a zákaznícke konto Klienta bude zrušené v prípade, ak ani do 24 mesiacov
od skočenia platnosti posledného uhradeného Kreditu si Klient nezaplatí žiadne
ďalšie predplatné na Kredit ani neobjedná žiadne Služby ani počas tejto lehoty
nedoručí Prevádzkovateľovi žiadosť o predĺženie platnosti zákazníckeho konta.
@ ,)4"%/"*),-;#1
5.1 Q"(%2)* 6 4-. #"* 2">/423$/" ? .,)4"%/" .242"(%=$4 +
)-4+)4-: Vstup do priestorov IMPULSE GYM je možný iba s platným čipovým
náramkom resp. vstupným QR kódom alebo za podmienky zaplatenia ceny
jednorazového vstupu pred odchodom z Priestorov. Každý zaplatený jednorazový
vstup oprávňuje Klienta, aby využil službu 'tnescentra IMPULSE GYM na
individuálne športovanie a tréning podľa bodu 3.1 VOP. Platba za jednorazový
vstup sa realizuje tak, že si Klient v automate v Priestoroch, ktorý prijíma mince,
bankovky v stanovenej hodnote a zakúpi jednorazový QR kód, ktorý použije na
opustenie priestorov.
5.2 ,)4"%/" 2">/423$/-  14&+" 2"(.,)4%& %) ,-;#1
O2"(/4P ) ."2+)%"%40). Rezervácia skupinového tréningu a účasť na ňom
alebo kúpa permanentky možné iba pre Klienta registrovaného v ERR
Systéme, ktorého uhradené predplatné služieb (Kredit) postačuje na úhradu ceny
vybranej Služby podľa aktuálneho cenníka Prevádzkovateľa. Registrovaný Klient
platí za Služby tým spôsobom, že po prihlásení do zákazníckeho konta buď
prostredníctvom platobnej brány na webovej stránke, alebo v Priestoroch
IMPULSE GYM využitím platobného kiosku alebo platobného automatu a s
použitím svojho QR kódu zaplatí určitú sumu ako časovo obmedzené
predplatné na Služby, a to pri prvej úhrade najmenej 5,00 EUR (ďalej toto
predplatné za služby ako „Kredit“). Tento Kredit sa eviduje na jeho zákazníckom
konte v ERR Systéme a tento Kredit môže Klient využívať na platenie za Služby,
Tovary a za permanentky. Cena objednaného skupinového tréningu sa odráta
Klientovi z predplateného kreditu pri objednaní a prípadne sa mu vráti (čiastočne
alebo úplne) za podmienok ustanovení o STORNE podľa týchto VOP
opätovným pripísaním na jeho kredit. Pokiaľ nejde o vopred rezervované
Služby, pre ktoré sa platba z kreditu odráta pri rezervácii, odráta sa Klientovi
platba za Službu z kreditu pri vstupe do Priestorov alebo najneskôr pri opustení
Priestorov (Služby podliehajúce časovému limitu). Platenie za jednotlivé vstupy
podľa bodu 3.1 VOP sa odráta z Kreditu Klienta automaticky pri odchode z
Priestorov podľa dĺžky trvania vstupu. Platenie za Tovary prostredníctvom Kreditu
je možné v tovarovom automate v Priestoroch. Stav Kreditu je možné zistiť po
prihlásení do systému na webstránke, v platobnom kiosku alebo v automate v
Priestoroch. Všetkými týmito spôsobmi je tiež možné zvýšenie Kreditu (zaplatenie
ďalšieho predplatného na Služby), v automate v hotovosti a inak prostredníctvom
bezhotovostných prostriedkov v kiosku alebo na stránke www.impulsegym.sk.
5.3 ).,)4%4/2"(/4-< Predplatné za Služby (Kredit) môže Klient využiť
na úhradu cien Služieb a Tovaru počas časovo obmedzeného obdobia 12
mesiacov od jeho pripísania na zákaznícke konto Klienta táto doba sa ďalej
označuje ako doba platnosti Kreditu. Doba platnosti Kreditu sa automaticky
predlžuje o ďalších 12 mesiacov v momente, keď je Kredit zvýšený o ďalšiu platbu
Klienta vo výške najmenej 5 EUR. Uhradené predplatné na Služby (Kredit) je
Klient povinný využiť na rezervovanie a platenie Služieb alebo Tovarov počas
jeho platnosti, teda počas 12 mesiacov od zaplatenia, inak sa jeho platnosť
skončí. Ak nie je predplatné za Služby (Kredit) využité počas doby platnosti
Kreditu ani nie je táto doba predĺžená ako je uvede vyššie, platnosť
predplatného za Služby (Kreditu) skončí. Kredit, ktoré platnosť skončila nemožno
využiť po časovom limite platnosti na úhradu Služieb ani Tovarov. Nevyčerpaný
Kredit, ktorého platnosť sa skončila, prevádzkovateľ Klientovi nevracia a
uplynutím doby platnosti Kreditu zanikne prípadný nárok Klienta na vrátanie
nevyčerpaného kreditu Klientovi. Prevádzkovateľ môže Klienta upozorniť pred
skončením platnosti Kreditu na poslednú možnosť jeho vyčerpania. V
odôvodnených prípadoch je na žiadosť Klienta, ktorá však +-= #1J
2" 3(*0 )4"5 / (2-:"%3 .2"( 0%:"%=+ .,)4%4/ 2"(/4-,
Prevádzkovateľ oprávnený (nie však povinný) platnosť predplatného na Služby
(Kreditu) predĺžiť.
5.4 1.1).,)4%J."2+)%"%4/"0Registrovaným Klientom Prevádzkovateľ
umožňuje prostredníctvom ERR Systému kúpu časových permanentiek, ktoré sa
vzťahujú výhradne na službu bežného vstupu. Zakúpená permanentka oprávňuje
Klienta na neobmedzený počet vstupov podľa bodu 3.1 týchto VOP počas doby jej
platnosti. Permanentka sa nevzťahuje na služby skupinového tréningu nemožno
ju použiť na využitie takýchto služieb ani na platenie za Tovar. Permanentka je
neprenosná a platí výhradne pre jedného registrovaného Klienta.
TYPY PERMANENTIEK A CENNÍK
Typ Doba platnosti Cena
Mesačná muži
1 mesiac od zakúpenia
s použitím Kreditu
(do dňa s rovnakým číselným
označením ako deň
zakúpenia v nasledujúcom
kalendárnom mesiaci)
30 EUR
Mesačná ženy 27 EUR
Mesačná – študenti do 17:00
hod.(posledný vstup 16.15)
20 EUR
Mesačná–študenti
bez časového obmedzenia 27 EUR
Mesačná – senior nad 60 rokov 15 EUR
Polročná 150€
Ročná 300€
Vstupová 10 vstupov 90 dní od zakúpenia
s použitím Kreditu
28€
Vstupová 20 vstupov 90 dní od zakúpenia
s použitím Kreditu
56€
Jednorazový vstup pre
registrovaných
1 rok od zakúpenia s použitím
Kreditu
3,50€
Jednorazový vstup pre
neregistrovaných
5,-€
@@  )2).,)4"%/"*) )2
Tovar sa v priestoroch IMPULSE GYM kupuje a predáva 6'2)(%"
.242"(%=$4 + .2"()7%&' )-4+)4- Podrobné inštrukcie na nákup
Tovaru zverejnené priamo na automate, rovnako ako ceny Tovaru. Zaplatenie
ceny za Tovar je možné s použitím mincí, bankoviek vo vyznačenej hodnote ako
aj započítaním na predplatený kredit registrovaného Klienta v ERR Systéme.
Kúpa Tovaru neoprávňuje kupujúceho na poskytovanie žiadnych Služieb ani
zotrvanie v Priestoroch IMPULSE GYM. Žiadna Služba nezahŕňa ako svoju súčasť
poskytnutie Tovaru Klientovi.
5.6 ".2"%%J:/. &'%32)+0- 2". R0S(-) ."2+)%"%401<
Pridelený Klientský čipový náramok resp. QR kód slúži na identi'káciu Klienta a
spája sa vždy s konkrétnym registrovaným Klientom. Jeho využitie inými osobami
nie je dovolené a Klient nie je oprávnený umožniť použitie Klientskeho čipového
náramku resp. QR kódu ani permanentky inou osobou. Prevádzkovateľ je
oprávnený odoprieť poskytnutie Služby osobe, ktorá použila Klientsky čipový
náramok resp. QR kód, ktorý jej nepatrí. V prípade, že Klientsky čipový náramok
QR kód Klienta, ktorý časovú permanentku podľa bodu 5.4 využíva iná osoba
ako registrovaný Klient je Prevádzkovateľ oprávnený požadovať a Klient je
povinný zaplatiť zmluvnú pokutu za neoprávnené prenesenie čipovej karty resp.
QR Kódu, a to vo výške dvojnásobku nezľavneného jednorazového vstupu za
každý vstup, kedy čipový náramok resp. QR kód použila iná osoba ako Klient.
Túto zmluvnú pokutu je Prevádzkovateľ oprávnený započítať na predplatený
Kredit Klienta a v prípade, že ten nepostačuje na úhradu, žiadať dodatočnú
úhradu Klientom, ktorú je Klient povinný uhradiť do 5 dní od výzvy
Prevádzkovateľa. 42)4-),"#+;%&*%"-;/4/":/. &'%32)+0-2".
RS(-7",/"%4. /%%6#"*(0,)(%"',3/J2" 3(*0 )4"5 /H0426
:/. 6%32)+0H2".RS(*%".,)4%=) 1(3,/"%4 /% 6:/. 6
%32)+02".R0S(
N 4-.1(2/"42 H/$'.-4"%/").2=4-. 614&+
6.1 :)J-  14&+- 7" )7 .2=4-. 6 14&+H 042+ 
2/)("%& 4-.1(2/"42 . Vstup do priestorov IMPULSE
GYM a výstup z nich je kontrolovaný prostredníctvom elektronických zariadení s
evidenciou času vstupu/odchodu a povolený s použitím čipového náramku resp.
QR kódu. Pri priestore vstupu je tiež umiestnená kamera kamerového systému
Prevádzkovateľa a informácie o podmienkach vstupu.
6.2 Vstupné dvere do priestorov IMPULSE GYM sa otvoria pri naskenovaní
čipového náramku resp. QR kódu návštevníka a rovnaký čipový náramok resp.
QR kód použije návštevník aj na otvorenie dverí pri opustení priestorov.
Prístupový systém zaznamenáva čas vstupu a opustenia priestorov. Pokiaľ tento
čas presiahne určený časový limit pre využívanú Službu, započíta sa Klientovi
ďalší vstup (prípadne ďalšie vstupy), a to podľa celkového času stráveného vo
IMPULSE GYM.
6.3 Pridelený čipový náramok resp. QR kód pre prístupový systém je Klient
povinný chrániť pred stratou, kopírovaním alebo zneužitím. Jeden čipový náramok
resp. QR kód oprávňuje na vstup do IMPULSE GYM iba jednu osobu. .2=.)("H
;" 7"("% :/. 6 %32)+0 2". R 0S( .-;/7" /)$"2 K# O02"+
6%/+/"0 6, %" - "("%6$' 46$'4 P 7" 2">/42 )%6 (2;/4"5
:/. &'%32)+0- 2".R0S(-. /%%6-'2)(/J*+,- %.0-4-
6!0" ( 7%3#0- 7"(%2)* &' 4-.- *) 0);( #-H 0423
4./,)(.2/"42 %)7"':/. 6%32)+02".R0S(H),"#/$'
.-;/4=+7"':/. &'%32)+0-2".R0S(-.-4/,) Výnimkou je iba
návšteva IMPULSE GYM za účelom prvej registrácie, sprevádzanie dieťaťa (do
16 rokov) na skupinový alebo športový tréning a nevyhnutné sprevádzanie
osoby so zdravotným alebo iným postihnutím.
6.4 Pokiaľ návštevník priestorov IMPULSE GYM nemá vstupný čipový náramok
resp. QR kód, ale chce využiť služby IMPULSE GYM, môže pre vstup do priestorov
použiť elektronického vrátnika a kontaktovať personál v Prevádzkovom čase
recepcie. V takom prípade je informovaný o tom a pri vstupe súhlasí s tým, že sa
oboznámil s týmito VOP a zaväzuje sa uhradiť cenu jednorazového vstupu alebo
sa registrovať v ERR Systéme a vložiť minimálny kredit podľa bodu 4.2 VOP.
Registrácia priamo v prevádzke IMPULSE GYM je možná v Prevádzkovom čase
recepcie podľa bodu 7 VOP.
T ,-;#1"U4"2%6$'42&%"2 
7.1 V budove, v ktorej Priestory IMPULSE GYM, môžu poskytovať služby aj
iní podnikatelia fyzické a právnické osoby, najmä športový lekár, masér a
fyzioterapeut. Priamo v Priestoroch IMPULSE GYM oprávnení poskytovať svoje
služby niektorí externí tréneri 'tness, tréneri iných športov a výživoví
poradcovia. Klient berie na vedomie, že s výnimkou služieb interného trénera,
služby externých trénerov a iných osôb v budove nie poskytované
Prevádzkovateľom, neriadia sa týmito VOP a Prevádzkovateľ za ich poskytovanie
nezodpovedá. Prevádzkovateľ upozorňuje Klientov, aby sa vopred
oboznámili s podmienkami takýchto služieb, ich cenou a zodpovednosťou
Prevádzkovateľov týchto služieb. Prevádzkovateľ nerieši reklamácie ani sťažnosti
Klientov na poskytovanie služieb inými podnikateľmi a to ani oprávnenými
trénermi.
7.2 .23 %"%=42&%"2/< V Priestoroch IMPULSE GYM poskytujú svoje služby
externí kondiční a športoví tréneri. Oprávnení tréneri na poskytovanie služieb v
priestoroch IMPULSE GYM sú takí tréneri, ktorí majú zmluvy o využívaní priestorov
s Prevádzkovateľom alebo jeho zmluvným partnerom, a iba takíto oprávnení
tréneri oprávnení využívať pri cvičení s Klientom aj vyhradené stroje a
zariadenia. Klient nie je povinný pri individuálnom cvičení využívať služby
oprávnených trénerov, môže trénovať individuálne alebo s inou osobou, v takom
prípade však berie na vedomie, že každá vstupujúca osoba musí uhradiť cenu
vstupu do IMPULSE GYM a že bez dohľadu oprávneného trénera nemôže využívať
vyhradené stroje a zariadenia, ktorých použitie nie je súčasťou služby
vstupu do IMPULSE GYM.
G 2" 3(*0 6:)
8.1 1-;/4/",-;/"#)%30-. )2 v IMPULSE GYM je možné iba počas
Prevádzkového času IMPULSE GYM, ktorý je
%(",0?%"("5)@<AA?8<AA
Služba skupinového cvičenia je dostupná iba po predchádzajúcej rezervácii účasti
v ERR Systéme.
8.2 2)$ %=$/ 2"$".$/", prostredníctvom ktorých je možné riešiť aj
registrácie prípadne reklamácie prítomní v Priestoroch v Prevádzkovom čase
recepcie, ktorý je
%(",0?./)40@<DA?NAA)(G<AA?8<AA
#4))%"("5)(G<AA?8<AA
,3% )%&#+"(*"%/).2" 3(*01: Prevádzkovateľ právo prerušiť alebo
obmedziť poskytovanie služieb IMPULSE GYM na nevyhnutnú dobu z
prevádzkových dôvodov napr. pri nevyhnutných opravách a údržbe, v takom
prípade najmenej 24 hodín vopred oznámi Klientom prostredníctvom webovej
stránky obmedzenie prevádzky. Rezervované Služby budú poskytnuté v takom
prípade v náhradných termínoch.
8.4 ".,3% )%&#+"(*"%/).2" 3(*01<Prevádzkovateľ je oprávnený
kedykoľvek na potrebný čas prerušiť, pozastaviť alebo obmedziť prevádzku
IMPULSE GYM z dôvodov, kedy je jeho prevádzka neplánovane ohrozená alebo
obmedzená vonkajšími faktormi (napr. z dôvodu prírodnej katastrofy, iných
prípadov vyššej moci, odstávky vody, kúrenia alebo elektriny) alebo predpismi,
nariadeniami a opatreniami vlády alebo orgánov verejnej správy alebo inými
okolnosťami nezávislými od vôle Prevádzkovateľa, ktoré Prevádzkovateľ nemohol
rozumne predpokladať ani ich odvrátiť. V takom prípade nevzniká Klientovi nárok
na kompenzáciu za Služby, ktoré sa začali poskytovať a nemohli byť dokončené
ani za presunutie termínov objednaných Služieb.
V "*.":%J)*(2) 4%64) ,/"%4)
9.1 ,/"%4*(. "(33+*) 7*(2) 4%64) a berie na vedomie, že
Prevádzkovateľ nevyhodnocuje vhodnosť individuálneho alebo skupinového
cvičenia s ohľadom na jeho zdravotný stav. Pred každým cvičením je Klient
povinný zvážiť svoj aktuálny zdravotný stav a tomu prispôsobiť druh cvičenia,
intenzitu, záťaž a dĺžku cvičenia.
9.2 0+3,/"%4*(2) 4%&#+"(*"%/)),"#.$'1#%4/ 7+
*(2) 4%+4) "
mal by pred cvičením prekonzultovať svoj stav so svojím lekárom a
rešpektovať jeho odporúčania;
mal by lektorovi skupinového cvičenia uviesť obmedzenia a výhrady pred
začatím skupinového cvičenia a to pred každou hodinou osobitne, pretože
tieto informácie Prevádzkovateľ ani lektori nezaznamenávajú ani
nespracúvajú z dôvodu minimalizácie spracúvaných osobných údajov,
obzvlášť údajov o zdraví Klientov;
mal by sledovať svoj zdravotný stav počas cvičenia a cvičenie prerušiť
alebo ukončiť, ak začne cítiť bolesť alebo zdravotné ťažkosti.
9.3 Prevádzkovateľ je oprávnený neposkytnúť Službu alebo ukončiť
poskytovanie Služby Klientovi, ktorého zdravotný stav sa javí ako rizikový a u
ktorého by poskytovanie Služby mohlo ohroziť jeho zdravie alebo zdravie iných
Klientov a to bez náhrady poplatku za Službu, ak už Službu začal poskytovať.
A 30,)(%&.(+/"%01.23 )%/) 
10.1 Podrobné podmienky správania sa v prevádzke IMPULSE GYM určuje
.2" 3(*0 6.2/)(0 a tieto #)'-7 6#"2%)7(K,";/4"7!=$'*%/$',
bez obmedzenia prevádzkového poriadku. V prípade rozporu medzi tými VOP a
prevádzkovým poriadkom, má prednosť prevádzkový poriadok.
10.2 30,)(%&. /%%4/,/"%4): Každý Klient je povinný:
dodržiavať prevádzkový poriadok a tieto VOP;
zachovávať čistotu a hygienu v Priestoroch, v prípade zistenia akéhokoľvek
hygienického nedostatku informovať pracovníka IMPULSE GYM;
((2;/) )J !"401 .24/"./("+/,>/$0& .)42"%/) *J)'-7$" )
%).2" 3(*0-C
neodkladne informovať pracovníka IMPULSE GYM v prípade hleho
zhoršenia zdravotného stavu, prípadne spozorovania zdravotných ťažkostí
u inej osoby;
šetrne zaobchádzať so zariadením a strojmi v IMPULSE GYM
a nepoškodzovať Priestory a majetok Prevádzkovateľa alebo tretích osôb
v Priestoroch;
po ukončení individuálneho alebo skupinového cvičenia uložiť použité
náradie na miesto na to určené, nevynášať náradie z priestorov na to
určených v centre, ani z centra);
vydezin'kovať používané náradie a zariadenia bezodkladne po použití
dezinfekčným prostriedkom na to určeným;
nerušiť ostatných pri cvičení nevhodným alebo zapáchajúcim oblečením,
hlučným správaním, je slušný a ohľaduplný voči ostatným cvičiacim. Pokiaľ
nebude táto zásada dodržaná, návštevník bude po slovnom upozornení
vykázaný z priestoru 'tness centra bez nároku na vrátenie vstupného.
10.3 30)*1< V Priestoroch IMPULSE GYM je zakázané
fajčiť;
fotografovať alebo zhotovovať videozáznam priestorov a osôb v IMPULSE
GYM;
robiť hluk alebo svojím správaním inak obmedzovať pohodlie ostatných
Klientov;
znečisťovať alebo ničiť Priestory, stroje a vybavenie;
konzumovať potraviny alebo nápoje (okrem vody), okrem vyhradeného
priestoru pri vstupe;
zasahovať do technického vybavenia, zariadení a strojov;
vnášať nebezpečné alebo horľavé látky, zariadenia alebo zbrane;
porušovať bezpečnostné a protiepidemiologic pokyny a pravidlá
prevádzkovateľa.
Osobám, ktoré porušujú tieto zákazy je Prevádzkovateľ oprávnený nepovoliť
vstup do IMPULSE GYM alebo ich požiadať o okamžité opustenie jeho Priestorov,
pričom nie je za rezervova alebo uhradené Služby povinný poskytnúť žiadnu
náhradu ani vrátiť cenu Služieb.
10.4 30)* 4-.-< .2/"42 +)7*)03*)%6 4-.
osoby pod vplyvom alkoholu alebo iných psychotropných, omamných,
alebo toxických látok;
osoby so zvieratami, alebo zvieratá,
osoby v silne znečistenom alebo inak nevhodnom odeve,
agresívne a nebezpečne sa správajúce osoby, ktoré môžu ohrozovať
okolie;
osoby, ktoré môžu prenášať nákazlivé ochorenia, boli v styku s takouto
osobou alebo majú povinnosť izolácie, karantény alebo povinnosť
podstúpenia testu na nákazlivé ochorenie po návrate z rizikovej oblasti
alebo po styku s rizikovou osobu, a to do obdržania osvedčenia o
negatívnom výsledku testu na prenosné alebo nákazlivé ochorenie.
Osoby, ktoré porušili tento zákaz vstupu je Prevádzkovateľ oprávnený požiadať o
opustenie jeho Priestorov, pričom nie je za rezervované alebo uhradené Služby
povinný poskytnúť žiadnu náhradu ani vrátiť cenu Služieb.
10.5 #,":"%/"< Klient je povinný na cvičenie využívať vhodné a primerané
športové oblečenie a čistú obuv s bielou podrážkou alebo kaučukovou podrážkou
bez farieb, vhodnú na cvičenie v interiéri.
10.6 #"*.":%4%6$'(K ( majú osoby, ktoré sa nemôžu samostatne
pohybovať alebo obliekať, či vyzliekať bez pomoci inej osoby, ako aj osoby
s fyzickým alebo iným postihnutím, u ktorých nie je možné predpokladať, že
zvládnu cvičenie bez pomoci inej osoby povolené cvičenie v IMPULSE GYM v
sprievode inej osoby, ktorá je na spomenuté úkony spôsobilá. Žiadame Klienta,
ktorý potrebuje pri cvičení takúto asistenciu a vstupuje preto s inou osobou, aby
o tom vopred informoval recepciu Prevádzkovateľa alebo poslal
Prevádzkovateľovi emailové upovedomenie na adresu info@impulsegym.sk , aby
Prevádzkovateľ zabezpečil možnosť využitie čipového náramku resp. QR kódu
Klienta aj sprevádzajúcej osobe.
10.7 3'2)()!0(1< Osoby, ktoré v Priestoroch IMPULSE GYM spôsobia škodu
Prevádzkovateľovi, vlastníkovi strojov, inému Klientovi alebo tretej osobe
povinné túto škodu nahradiť a to do 3 dní od výzvy na úhradu a vyčíslenia škody.
V prípade, ak je škoda spôsobená Prevádzkovateľovi registrovaným Klientom je
Prevádzkovateľ oprávnený svoj nárok na náhradu škody započítať na jeho
nevyčerpané predplatné za Služby (Kredit).
 24/"./("+/,>/$0&.)42"%/)
11.1 Klient je povinný v Priestoroch dodržiavať všetky protiepidemiologické
opatrenia určené Prevádzkovateľom alebo orgánmi na ochranu zdravia za účelom
predchádzania nákazlivým chorobám a obmedzeniu ich šírenia, vrátane napríklad
používania ochranných pomôcok, rúška, rukavíc, dezinfekcie, dodržiavania
minimálnych odstupov a pod.
11.2 Klienti zodpovedajú Prevádzkovateľovi za škodu, ktorú mu spôsobia
nedodržaním takýchto opatrení a obmedzení, vrátane zodpovednosti za škodu a
ušlý zisk z dôvodu núteného uzavretia alebo obmedzenia prevádzky IMPULSE
GYM alebo nákladov dezinfekcie priestorov IMPULSE GYM.
11.3 Klienti, ktorým bolo po návšteve IMPULSE GYM diagnostikované nákazlivé
alebo prenosné ochorenie, pričom je možné, že toto ochorenie mali v čase
návštevy IMPULSE GYM Y povinní bezodkladne po ziste ochorenia
kontaktovať Prevádzkovateľa na t. č. 0907 415 213 alebo e-mailom:
info@impulsegym.sk a oboznámiť ho s touto skutočnosťou, aby mohli byť
vykonané príslušné protiepidemiologické opatrenia a opatrenia na zamedzenie
šírenia chorôb.
8 W),!/"*+,- %&.(+/"%01
12.1 "*S%%" .2+ )0$/"H *5) 1: Platia len počas obdobia, ktoré je
de'nované na webovej stránke. Pri ich nevyužití nie je možná kompenzácia,
vrátenie poplatku, či dodatočné uplatnenie. Akcia týkajúca sa nového
registrovaného Klienta sa dá využiť iba jeden krát.
12.2 .12/>'4 ) (-!" %& ,)4%=$4 : Ak nie je uvedené inak,
Prevádzkovateľ vlastní všetky autorské práva k textom, logám, fotogra'ám a
ďalším predmetom duševného vlastníctva umiestneným v jeho Priestoroch, na
webových stránkach alebo na sociálnych sieťach. Všetky registrované ochranné
známky alebo neregistrované označenia alebo vyobrazenia použité na týchto
stránkach majetkom príslušných vlastníkov a použité iba s príslušnou
licenciou. X/)(%)#)%/"7".23 %"%30.=2 )JH.*+"F )JH-0,)()JH
!=2/J ),"# /%)0 .-;= )J .2"(+"41 (-!" %&' ,)4%=$4 )
2" 3(*0 )4"5)s výnimkou ich prehliadania pre svoje osobné a nekomerčné
použitie.
12.3 4>2)M )%/")%)43:)%/" 2/"42$': Prevádzkovateľ môže pre
vedecké, študijné alebo propagač účely vyhotovovať audiovizuálne záznamy,
fotogra'e alebo zvukové záznamy z tréningov a poskytovania Služieb v
Priestoroch. V takom prípade Klientov vopred upozorní a Klient, ktorý s
vyhotovením záznamu nesúhlasí bude mať miesto určené tak, aby na zázname
nebol alebo, pokiaľ to nie je možné a pokiaľ o to Klient požiada priamo na mieste
a bezodkladne, môže mu byť umožnené poskytnutie Služby v náhradnom
termíne. Klienti berú na vedomie, že Prevádzkovateľ môže takéto fotogra'e a
záznamy zverejňovať na svojej webovej stránke, v marketingových dokumentoch
alebo na sociálnych sieťach, a to aj na propagačné alebo marketingové účely.
Klienti nemajú právo bez súhlasu Prevádzkovateľa vyhotovovať v jeho Priestoroch
žiadne audiovizuálne alebo zvukové záznamy ani fotografovať.
D "0,)+):%6.2/)(0
D ,-;#1<
13.1.1 Prevádzkovateľ zodpovedá za kvalitu poskytovaných služieb a za vady
služieb v zmysle platných právnych predpisov, najmä § 622 a 623 zákona č.
40/1964 Zb. Občiansky zákonník v znení neskorších predpisov (ďalej ako Y) v
spojení s príslušnými ustanoveniami zákona č. 250/2007 Z. z. o ochrane
spotrebiteľa a o zmene zákona Slovenskej národnej rady č. 372/1990 Zb. o
priestupkoch v znení neskorších predpisov a ostatných všeobecne záväzných
právnych predpisov (ďalej ako „30%$'2)%".42"#/4"5)YP
13.1.2 V prípade, ak zakúpená Služba obsahuje vady je Klient povinný uplatniť
nároky z vád (reklamáciu) bez zbytočného odkladu po tom, čo zistí dôvody na
uplatnenie reklamácie, teda ("F 042+%"#,),-;#).014%-43
('(%-4+),"##";%+2*)'-H0 ),/4"H+%;4 ")4"2+=%", inak
právo na reklamáciu zaniká. Pokiaľ sa vada týka ceny Služby, teda najmä ak
Služba nebola poskytnutá za cenu podľa cenníka alebo bola cena Služby
nesprávne zaúčtovaná, je Klient oprávnený uplatniť vadu do 30 dní od
poskytnutia Služby. Nároky z vád Služieb (reklamáciu) môže Klient uplatniť
osobne v čase prevádzkových hodín recepcie na recepcii IMPULSE GYM alebo
emailom na adrese info@impulsegym.sk alebo písomnou reklamáciou formou
poštovej zásielky na adresu IMPULSE GYM, s.r.o., so sídlom Športová 29, 071 01
Michalovce. Dodatočne zistené vady nebudú akceptované.
D8  )2
13.2.1 Vlastnosti Tovaru a jeho cena a ďalšie informácie, týkajúce sa Tovaru,
podľa čl.10a Zákona o ochrane spotrebiteľa sprístupnené na balení Tovaru
alebo na predajnom automate.
13.2.2 V prípade, že zakúpený Tovar vady, môže si jeho Klient uplatniť
zodpovednosť Prevádzkovateľa za vady Tovaru (reklamovať Tovar). Reklamáciu
chuti, zloženia, poškodenia tovaru alebo nekompletného tovaru alebo iných
vnútornou prehliadkou zistených parametrov tovaru musí Klient uplatniť ihneď po
ich zistení, a to najneskôr v pracovný deň nasledujúci po zakúpení Tovaru v
predajnom automate, inak jeho nárok zaniká.
13.2.3 Nároky z vád Tovaru (reklamáciu) môže Klient uplatniť osobne v čase
prevádzkových hodín recepcie na recepcii IMPULSE GYM alebo emailom na
adrese info@impulsegym.sk alebo písomnou reklamáciou formou poštovej
zásielky na adresu IMPULSE GYM, s.r.o., Športová 29, 071 01 Michalovce.
13.2.4Záruka za akosť zakúpeného Tovaru je poskytnutá v nasledovnej dĺžke
OHH*32-:%3(#)YP<
v prípade potravín do dátumu minimálnej trvanlivosti alebo do doby, do
ktorej byť tovar spotrebovaný, pokiaľ zo strany kupujúceho
dodržané podmienky pre ich skladovanie a potravina nebola otvorená, s
výnimkou prípadu, kedy to bolo nevyhnutné pre zistenie vady;
Výnimkou tie potraviny, u ktorých sa uvádzanie minimálnej trvanlivosti
nevyžaduje právnymi predpismi, ako je káva, čaj, čerstvé ovocie a zelenina
a ovocné šťavy u týchto výrobkov je Klient oprávnený uplatniť svoje
práva z vád najneskôr do 24 hodín po zakúpení, pokiaľ Prevádzkovateľ
alebo platný právny predpis nestanoví výslovne inak. Toto ustanovenie sa
použije obdobne pri veciach, na ktorých je vyznačená ktka doba
trvanlivosti, alebo pri veciach podliehajúcich rýchlemu pokazeniu, na
ktorých je vyznačená doba, do ktorej je možné vec použiť;
pri ostatných výrobkoch (nepotravinárskeho druhu) po dobu 24 mesiacov,
ktorá začína bežať od okamihu prevzatia tovaru Klientom;
v prípade, že zmluva, záručný list, reklama, či obal tovaru určujú rozdielne
dĺžky záručnej doby, platí doba z nich najdlhšia.
13.2.5 Klient právo uplatniť svoje právo vyplývajúce zo záruky za akosť
Tovaru len na Tovar, ktorý vady a bol preukázateľne zakúpený v
Priestoroch. Za vadu Tovaru nemožno považovať takú zmenu Tovaru, ktorá
vznikla v priebehu záručnej doby v dôsledku jeho opotrebenia alebo nesprávneho
používania, skladovania či nesprávneho zásahu. Preukázať zakúpenie Tovaru v
priestoroch je povinný Klient a to predovšetkým v prípade, kedy uplatňuje roky
z vady za Tovar po uplynutí 72 hodín od jeho zakúpenia, kedy nie je dostupný
ani kamerový záznam z Priestorov.
DD Z()7".014 )%&.2/2"0,)+3$//<
13.3.1 Bez ohľadu na to, či sa reklamáciou uplatňujú nároky z vád Tovaru alebo
Služby, je Klient povinný pri reklamácii uviesť aspoň tieto údaje:
dátum uplatnenia reklamácie. V prípade, ak Klient uplatňuje práva zo
zodpovednosti za vady Tovaru je povinný vadný Tovar predložiť osobne v
Priestoroch alebo ho odoslať do sídla Predávajúceho a vtedy je reklamácia
uplatnená doručením Tovaru, čo v zázname o reklamácii vyplní
Prevádzkovateľ po tom, čo mu bude vadný Tovar doručený;
meno a priezvisko reklamujúceho Klienta, jeho kontaktná adresa,
telefonický kontakt a emailová adresa;
druh reklamovaného Tovaru alebo Služby;
dátum zakúpenia, cenu reklamovaného Tovaru alebo Služby a v prípade,
že je cena vyúčtovaná faktúrou číslo faktúry ako dokladu o zakúpení
reklamovaného Tovaru alebo Služby;
dôvody reklamácie a popísané reklamované vady a nárok zo
zodpovednosti za vady, ktorý reklamujúci požaduje;
podpis reklamujúceho Klienta.
13.3.2 V prípade, ak reklamácia neobsahuje informácie uvedené vyššie a tieto
informácie nedoplní reklamujúci ani do 3 dní od výzvy Prevádzkovateľa na ich
doplnenie, konanie o vybavení reklamácie sa zastaví a reklamácia nebude
riešená.
DL /"!"%/"2"0,)+3$/"
13.4.1 Prevádzkovateľ po doručení reklamácie vyhotoví *3*%)+-.,)4%"%"7
2"0,)+3$//H v ktorej uvedie údaje podľa bodu 13.3.1 a pripojí potvrdenie o
doručení reklamácie Prevádzkovateľovi.
13.4.2 Prevádzkovateľ rozhodne podľa možností o reklamácii /'%"IH
*,;/46$'.2=.)($'(D.2)$ %6$'(%=. V odôvodnených prípadoch, najmä
ak sa vyžaduje zložité technické zhodnotenie stavu výrobku alebo preverenie
okolností poskytnutia Služby, najneskôr do 30 dní odo dňa uplatnenia reklamácie.
13.4.3 3201.2/ )(3$',-;/"#: V prípade poskytnutia Služby s vadami je
Klient oprávnený a) požadovať odstránenie vád poskytnutím náhradnej Služby,
poskytnutie chýbajúcej Služby alebo b) požadovať odstránenie vád opravou
Služby, ak vady opraviteľné, alebo c) požadovať primeranú zľavu z ceny
Služby alebo d) odstúpiť od zmluvy, ak Služba nebola vôbec poskytnutá.
13.4.43201.2/ )(3$' )2-<
Ak Tovar nemá vlastnosti stanovené v článku 13.2.1 tohto reklamačného
poriadku, Klient právo najmä o bezplatné (423%"%/" )(1 bez
zbytočného odkladu, poki to nie je vzhľadom k povahe vady
neprimerané. Klient môže požadovať aj (()%/"% "7 "$/ bez vád, ale
pokiaľ sa vada týka iba časti veci, môže Klient požadovať len 6+"%-
)(%"7:)4/, a ak to nie je možné, +K;"(4./J od kúpnej zmluvy;
23 %)(()%/"% "7 "$/, alebo výmenu jej účasti Klient i v
prípade odstrániteľnej vady, pokiaľ nemôže vec riadne užívať pre
opakovaný výskyt vady po oprave alebo pre väčší počet vád. V takom
prípade Klient i právo od kúpnej zmluvy odstúpiť a bude mu za týchto
okolností vrátená kúpna cena Tovaru;
Ak Klient neodstúpi od kúpnej zmluvy alebo ak neuplatní právo na dodanie
novej veci bez vád, na výmenu jej súčasti alebo na opravu veci, môže od
predávajúceho požadovať primeranú zľavu. Klient má právo na .2/+"2)%
*5) - aj v prípade, že mu Prevádzkovateľ nemôže dodať novú vec bez
vád, vymeniť jej súčasť alebo vec opraviť, ako aj v prípade, že
Prevádzkovateľ nezjedná nápravu v primeranej dobe, alebo že by
zjednanie nápravy kupujúcemu spôsobilo značné problémy;
Ak sa vybaví reklamácia tovaru poskytnutím zľavy, bude peňažný rozdiel
medzi pôvodnou čiastkou a čiastkou po zľave vo výške zľavy vyplatený
kupujúcemu na mieste uplatnenia reklamácie v hotovosti, pokiaľ sa s
Prevádzkovateľom nedohodne inak;
Okamžitá výmena tovaru alebo jeho časti je podmienená aktuálnym
stavom tovaru na sklade či predávajúceho. Ak žiada Klient výmenu
vadného tovaru za tovar bez vád alebo vrátenie kúpnej ceny, musí
predložiť reklamova tovar kompletný, so všetkým jeho príslušenstvom,
ktoré bolo obsahom pôvodného balenia tovaru;
Záruka sa nevzťahuje na opotrebovanie tovaru spôsobené jeho obvyklým
užívaním, a na tovar akokoľvek upravovaný Klientom alebo treťou stranou.
Záruka sa tiež nevzťahuje na škody, kto vznikli na tovare v dôsledku
živelnej pohromy či poveternostných vplyvov, alebo inými okolnosťami
vylučujúcimi zodpovednosť Prevádzkovateľa.
Pri tovare predávanom za nižšiu cenu sa záruka nevzťahuje na vady, pre ktoré
bola stanovená nižšia cena, a pri použitých veciach na vady zodpovedajúce miere
používania alebo opotrebenia, ktorú tovar mal pri prevzatí Klientom.
13.4.5 Prevádzkovateľ po preskúmaní uplatnenej reklamácie 2*'(%"
.K#" 1#) "%/)2"0,)+3$/" v lehote podľa bodu 13.4.2. Klient je povinný
pri vybavovaní reklamácie poskytnúť Prevádzkovateľovi potrebnú súčinnosť
vyžadovanú Prevádzkovateľom. V lehote na vybavenie reklamácie zašle
Prevádzkovateľ registrovanému Klientovi formou e-mailu alebo iným Klientom
prostredníctvom poštovej zásielky vyjadrenie k reklamácii a o spôsobe
odstránenia vád reklamovane služby.
13.4.6 Pokiaľ nie je konkrétne uvedené inak, riadi sa reklamačný poriadok
príslušnými ustanoveniami OZ a Zákona o ochrane spotrebiteľov.
13.4.7 V prípade, ak je Klient spotrebiteľom, teda je to fyzická osoba, kto pri
uzatváraní a plnení spotrebiteľskej zmluvy nekoná v rámci predmetu svojej
podnikateľskej činnosti, zamestnania alebo povolania a nie je spokojný so
spôsobom ktorým Prevádzkovateľ vybavil jeho reklamáciu alebo sa domnieva, že
Prevádzkovateľ porušil jeho práva, právo obrátiť sa na Prevádzkovateľa so
žiadosťou o nápravu. Ak Prevádzkovateľ na žiadosť Kupujúceho podľa
predchádzajúcej vety odpovie zamietavo alebo na takúto žiadosť neodpovie v
lehote do 30 dní odo dňa jej odoslania Klientom, Klient právo podať návrh na
začatie alternatívneho riešenia sporu podľa ustanovenia § 12 kona č. 391/2015
Z.z. o alternatívnom riešení spotrebiteľských sporov a o zmene a doplnení
niektorých zákonov (ďalej len ako 30%YP Príslušným subjektom na
alternatívne riešenie spotrebiteľských sporov s Prevádzkovateľom je (i)
Slovenská obchodná inšpekcia, ktorú je možné za uvedeným účelom kontaktovať
na adrese Inšpektorát SOI pre Košický kraj, Vrátna 3, P.O. BOX A-35, 040 65
Košice 1, alebo elektronicky na ars@soi.sk alebo adr@soi.sk alebo (ii) iná
príslušná oprávnená právnická osoba zapísaná v zozname subjektov
alternatívneho riešenia sporov vedenom Ministerstvom hospodárska Slovenskej
republiky (zoznam oprávnených subjektov je dostupný na stránke
http://www.mhsr.sk/zoznam-subjektov-alternativneho-riesenia- spotrebiteľských -
sporov/146987 s ), pričom Klient právo voľby, na ktorý z uvedených
subjektov alternatívneho riešenia sporov sa obráti. Možnosť obrátiť sa na súd tým
nie je dotknutá. Klient môže na podanie návrhu na alternatívne riešenie svojho
spotrebiteľského sporu použiť platformu pre riešenie sporov on- line, ktorá je
dostupná na webovej stránke http://ec.europa.eu/consumers/odr/.
13.4.8 Návrh Klienta na začatie alternatívneho riešenia sporu musí v zmysle § 12
odsek 3 Zákona o ARS obsahovať:
meno a priezvisko spotrebiteľa, adresu na doručovanie, elektronickú
adresu a telefonický kontakt, ak ich má;
presné označenie Predávajúceho;
úplný a zrozumiteľný opis rozhodujúcich skutočností, označenie, čoho sa
Klient ako spotrebiteľ domáha;
dátum, kedy sa Klient ako spotrebiteľ obrátil na Predávajúceho so
žiadosťou o nápravu a informáciu, že pokus o vyriešenie sporu priamo s
Prevádzkovateľom bol bezvýsledný,
vyhlásenie o tom, že vo veci nebol zaslaný rovnaký návrh inému subjektu
alternatívneho riešenia sporov, nerozhodol vo veci súd alebo rozhodcovský
súd, vo veci nebola uzavretá dohoda o mediácii ani nebolo vo veci
ukončené alternatívne riešenie sporu spôsobom podľa § 20 ods. 1 písm. a)
až e) Zákona o ARS.
13.4.9 Návrh možno podať v listinnej podobeH ","042%/$0"7.(#"
),"#4%" (*3./%/$" Na podanie návrhu môže Klient využiť formulár,
ktorého vzor je Kupujúcemu k dispozícii na stiahnutie na stránke Predávajúceho,
ako aj webovom sídle ministerstva (a každého subjektu alternatívneho riešenia
sporov. K návrhu Klient priloží doklady súvisiace s predmetom sporu, ktoré
preukazujú skutočnosti uvedené v návrhu.
13.4.10 ,4"2%)4= %" 2/"!"%/".2 môže využiť len spotrebiteľ fyzická
osoba, ktorá pri uzatváraní a plnení spotrebiteľskej zmluvy nekoná v rámci
predmetu svojej podnikateľskej činnosti, zamestnania alebo povolania.
Alternatívne riešenie sporov sa týka len sporu medzi spotrebiteľom a
Prevádzkovateľom, vyplývajúceho zo spotrebiteľskej zmluvy alebo súvisiaceho so
spotrebiteľskou zmluvou. Alternatívne riešenie sporov sa netýka sporov, kde
hodnota sporu neprevyšuje sumu 20 EUR. Subjekt alternatívneho riešenia sporov
môže od spotrebiteľa požadovať úhradu poplatku za začatie alternatívneho
riešenia sporu maximálne do výšky 5 EUR s DPH.
L #%&()7"
14.1 Osobné údaje Klientov a tretích osôb spracúva Prevádzkovateľ za
podmienok, ktoré uvedené v Informácii o spracúvaní osobných údajov
IMPULSE GYM www.impulsegym.sk/osobneudaje a s ktorými sa Klient
oboznamuje pri registrácii. Kópia tejto informácie je k dispozícii aj na recepcii
IMPULSE GYM.
14.2 Klienti berú na vedomie, že Priestory IMPULSE GYM najmä priestory vstupu,
platobný a predajný automat, recepcia, chodby a spoločné priestory
+%/42 )%& 0)+"2 6+ 14&++ na účely (i) bezpečnosti zdravia a
majetku Prevádzkovateľa, jeho Klientov a zamestnancov (ii) uplatňovania,
obhajovania a preukazovania právnych nárokov Prevádzkovateľa,
podrobnosti o kamerovom systéme v Informácii o spracúvaní osobných
údajov.
14.3 Otázky Prevádzkovateľovi, týkajúce sa spracúvania osobných údajov, mu
môžete adresovať na adresu Športová 29, 071 01 Michalovce alebo v
elektronickej podobe na e-mail adresu: info@impulsegym.sk.
@ 2>3%1('5)(-
15.1 Dohľad nad dodržiavaním povinností zo strany Prevádzkovateľa pri
poskytovaní služieb športovo-relaxačného centra vykonáva ">/%3,%1 2)(
"2"7%&'*(2) 4%=$4 ) /$'), $/)$'
15.2 Dohľad nad dodržiavaním povinností zo strany Prevádzkovateľa vo veciach
ochrany spotrebiteľa vykonáva Slovenská obchodná inšpekcia (www.soi.sk).
15.3 Dohľad nad spracúvaním osobných údajov a plnením povinností
prevádzkovateľa vykonáva Úrad na ochranu osobných údajov
(www.dataprotection.gov.sk/uoou/).
N 3 "2":%&-4)% "%/)
16.1 Tieto VOP sa riadia právnymi predpismi platnými v Slovenskej republike,
predovšetkým Občianskym zákonníkom, Obchodným zákonníkom a zákonom č.
250/2007 Z.z. o ochrane spotrebiteľa v znení neskorších predpisov.
16.2 Prevádzkovateľ je oprávnený tieto VOP kedykoľvek meniť a/alebo dopĺňať,
a to najmä z dôvodu zmeny príslušných právnych predpisov alebo interných
postupov centra.
16.3 Tieto VOP nadobúdajú platnosť a účinnosť dňa 25.11.2020.
V Michalovciach, dňa 25.11.2020
..................................... ..................
..................
Konateľ
Konateľ
IMPULSE GYM s.r.o. IMPULSE
GYM s.r.o.
2=,')
Cenník služieb
CENNÍK SLUŽIEB
2=,')8
Formulár na odstúpenie od zmluvy uzavretej na diaľku
Vec: Odstúpenie od zmluvy
Týmto spoločnosti IMPULSE GYME, s.r.o., so sídlom Športová 29, 071 01
Michalovce, IČO: 46 167 765, zapísaná v obchodnom registri Okresného súdu
Košice I, Odd. Sro, Vl. č. 27641/V
oznamujem
že odstupujem od zmluvy na poskytovanie služieb IMPULSE GYM uzavretej na
diaľku
- Dátum registrácie:
- Meno a priezvisko spotrebiteľa:
- Adresa spotrebiteľa:
- Číslo účtu v banke v Slovenskej republike na účely vrátenia Kreditu:
Podpis spotrebiteľa/spotrebiteľov* (iba ak sa tento formulár podáva v listinnej
podobe) ..........
- Dátum ..............